Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεωνίδου, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΑβραμόπουλος, Σπύρος
dc.contributor.otherAvramopoulos, Spyros
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-01-31T10:19:32Z
dc.date.available2023-01-31T10:19:32Z
dc.date.copyright2023-01-31
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.otherMBA/2022/01013el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5463
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑξιοποιώντας την υπάρχουσα βιβλιογραφία για τις κλίμακες μέτρησης της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στις ηλεκτρονικές αγορές αυτή η έρευνα υιοθετεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα αξιολόγησης της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που είναι σε θέση να προβλέψει τη συμπεριφορά των πελατών καλύτερα από άλλες ευρέως χρησιμοποιούμενες κλίμακες και να μην υπερεκτιμήσει τη σημασία των χαρακτηριστικών αυτών, αυτό του Ιεραρχικού μοντέλου που ανέπτυξε ο (Blutt 2016) Αξιολογώντας ένα δείγμα 102 καταναλωτών που έχουν χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για έστω και μία αγορά τους τελευταίους έξι μήνες διαπιστώσαμε ότι η έννοια της εκπλήρωσης όπως αναπτύσσεται στο θεωρητικό μας μοντέλο μέσα από την σωστή εκτέλεση της παραγγελίας ,την καλή κατάσταση των εμπορευμάτων και την άμεση παράδοση τους φαίνεται ότι αποτελεί μετά τον σχεδιασμό του ιστότοπου τον σημαντικότερο παράγοντα. Ακολουθεί η διάσταση της Ασφάλειας / Ιδιωτικότητας που αν και στο μοντέλο παλινδρόμησης που χρησιμοποιήσαμε έδειξε ότι δεν έχει μεγάλο βαθμό στατιστικής σημαντικότητας θεωρείται σαν κάτι δεδομένο από τους Κύπριους καταναλωτές και αξιολογείται σαν ένας πολύ σημαντικός παράγοντας. Τέλος η διάσταση της εξυπηρέτησης όπως αναπτύσσεται στο θεωρητικό μας μοντέλο μέσα από την άμεση επικοινωνία με εκπρόσωπο της εταιρείας και την πολιτική εγγυήσεων και επιστροφών φαίνεται ότι δεν επηρεάζει θετικά την αξιολόγηση της συνολικής ποιότητας. Με την υιοθέτηση ενός μοντέλου που δεν χρησιμοποιείτε ακόμη ευρέως , αυτή η μελέτη παρουσιάζει μία νέα κατανόηση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών των διαδικτυακών επιχειρήσεων ,ειδικά πώς επηρεάζει η κουλτούρα της χώρας και ποιες διαστάσεις της ποιότητας των υπηρεσιών είχαν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην οικοδόμηση της αντίληψης για την συνολική ποιότητα των υπηρεσιών. Τα ευρήματα δίνουν πληροφορίες στους διευθυντές των επιχειρήσεων ώστε να κατανοήσουν καλύτερα πώς διαμορφώνεται η ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και πόσο σημαντικό είναι κάθε χαρακτηριστικό και κάθε διάσταση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την διασφάλιση της ικανοποίησης και της εμπιστοσύνης των πελατών ,κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην διατήρηση των διαδικτυακών πελατών.el_GR
dc.format.extentix, 87 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel_GR
dc.subjectElectronic commerceel_GR
dc.subjectElectronic services qualityel_GR
dc.subjectΠοιότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.titleΈρευνα σχετικά με την ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στο λιανικό εμπόριο και πως αυτή επηρεάζει την ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που διαμένουν στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractBy evaluating the literature principle on e-service quality measurement scales in e-shopping this research adopts one of the most qualitative e-service quality assessments that can predict customer behavior better than other widely used scales and to do not overestimate the importance of these characteristics, that of the Hierarchical model developed by (Blutt 2016) Evaluating a sample of 102 consumers who have used the internet for at least one purchase in the last six months, we found that the concept of fulfillment as developed in our theoretical model through the execution of the order, the good condition of the goods and their prompt delivery seems to be after website design the most important factor. Next is the dimension of Security / Privacy which, although in the regression model we used showed that it does not have a high degree of statistical significance, it is considered something given by Cypriots who are evaluated as a very important factor. Finally, the dimension of service as developed in our theoretical model from direct communication with a company representative and the policy of guarantees and returns does not seem to positively affect the evaluation of the overall quality. By adopting a model that is not yet widely used, this study presents a new understanding of e-service quality of online businesses, especially how country culture affects, and which dimensions of service quality had the greatest impact on building the perception of the overall quality of services. The findings provide insights for business managers to better understand how e-service quality is shaped and how important each characteristic and dimension of e-service quality is in ensuring customer satisfaction and trust, which can help in online customer retention.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record