Στρατηγικές αντιμετώπισης των προβλημάτων του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού πρίν και μετά COVID-19 εποχή, μέσω μοντέλων διοίκησης
Abstract
Εισαγωγή: Η διοίκηση οργανισμών και μονάδων υγειονομικού ενδιαφέροντος πάντα είχε ως προτεραιότητα τη διαχείριση του ανθρωπίνου δυναμικού με ιδιαίτερη έμφαση στο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό καθώς αποτελεί το τμήμα εκείνο το οποίο παράγει την επιθυμητή υπηρεσία. Ωστόσο, διαχρονικά μέσα από την τριβή του προσωπικού δημιουργούνται προβλήματα τα οποία κάθε διοίκηση καλείται να επίλυση μέσα από τη χάραξη συγκεκριμένων στρατηγικών. Η κρίση που επέφερε η πανδημία του COVID – 19 ανάδειξε και άλλα προβλήματα που απασχολούν το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό τα οποία σχετίζονται περισσότερο με την ατομικότητα του προσωπικού.
Σκοπός: Σκοπός της έρευνας είναι η περιγραφή των νέων μοντέλων διοίκησης και οι αντίστοιχες στρατηγικές αντιμετώπισης των προβλημάτων του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού και η συσχέτισή τους με τα διαχρονικά και νέα προβλήματα που αντιμετωπίζει.
Μεθοδολογία: Η έρευνα θα είναι ποιοτική και θα πραγματοποιηθεί με τη χρήση της διεθνής και εγχώριας βιβλιογραφίας επάνω στο αντικείμενο της έρευνας.
Συμπεράσματα: Όπως διαπιστώθηκε, οι νέες προσεγγίσεις επάνω στη διοίκηση και στη διαχείριση ανθρωπίνων πόρων έχουν την ικανότητα της κατανόησης περισσότερο σύνθετων και πολύπλοκων προβλημάτων που σχετίζονται με τη σύγχρονη εποχή και αυτά που ανέδειξε η πανδημία του COVID – 19.