Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Πέτρος
dc.contributor.authorΧριστοδούλου, Αγγελική
dc.contributor.otherChristodoulou, Aggeliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-13T05:59:29Z
dc.date.available2022-09-13T05:59:29Z
dc.date.copyright2022-09-12
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/01005el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5317
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή μελετά την παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού στην Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου. Η Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου είναι ημικρατικός οργανισμός και είναι σήμερα ο μεγαλύτερος πάροχος ολοκληρωμένης ηλεκτρονικής επικοινωνίας στην Κύπρο. Αρχικά διερευνηθήκαν και παρουσιάστηκαν τα θέματα παρακίνησης και κινήτρων μέσα από τη βιβλιογραφία για κατανόηση του θεωρητικού υπόβαθρου και μετέπειτα μέσω της έρευνας που διεξήχθη σε μερίδα των εργαζομένων της ΑΤΗΚ, στόχος της διατριβής είναι να καταδείξει τις αδυναμίες και προβλήματα που υπάρχουν στα κίνητρα που λαμβάνονται από την ΑΤΗΚ και την ανάγκη για μεγαλύτερη παρακίνηση των εργαζομένων, ώστε να γίνουν πιο αποδοτικοί και παραγωγικοί. Η μέθοδος έρευνας που ακολουθήθηκε ήταν πρωτογενής, ποσοτική έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου που συντάχθηκε για σκοπούς της παρούσας διατριβής από την ερευνήτρια. Η έρευνα εστίασε σε δύο βασικές ενότητες. Η πρώτη, αφορούσε θέματα διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού της ΑΤΗΚ. Είναι οι εργαζόμενοι στην ΑΤΗΚ ικανοποιημένοι και σε ποιο βαθμό σε βασικές συνιστώσες, όπως το σύστημα προαγωγών, το σύστημα αξιολόγησης, τη δυνατότητα εκπαίδευσης, τις σχέσεις με προϊστάμενο και συναδέλφους τους και τα κίνητρα που ήδη υιοθετεί η ΑΤΗΚ στα πλαίσια της παρακίνησής τους; Η δεύτερη, αφορούσα στη λήψη επιπλέον κινήτρων ή βελτίωση των υφιστάμενων κινήτρων από την ΑΤΗΚ. Είναι ικανοποιημένοι και σε ποιο βαθμό οι εργαζόμενοι στην ΑΤΗΚ στο ενδεχόμενο λήψης των πρόσθετων κινήτρων που αναφέρονται στην εν λόγω ενότητα; Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι οι ερωτώμενοι δεν είναι ικανοποιημένοι με βασικές συνιστώσες της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και κίνητρα, ενώ σε κάποια κίνητρα έδειξαν αρκετή ικανοποίηση, όπως και στο ενδεχόμενο υιοθέτησης επιπλέον κινήτρων από την ΑΤΗΚ. Κυρίως φαίνεται ότι λόγω της μη ικανοποίηση τους στις χρηματικές αμοιβές και η ιδιαίτερη ικανοποίηση τους ως προ τη βελτίωση τους, κατέδειξαν ότι η μεγαλύτερη κινητήριος δύναμη για την καλύτερη απόδοση τους στα εργασιακά τους καθήκοντα είναι οι χρηματικές αμοιβές, παρόλο που υπήρξε ιδιαίτερη ικανοποίηση και σε μη χρηματικά κίνητρα.el_GR
dc.format.extentiii, 73 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees motivationel_GR
dc.titleΠαρακίνηση και κίνητρα ανθρώπινου δυναμικού στην ΑΤΗΚ/CYTAel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation studies the motivation of human resources in the Cyprus Telecommunications Authority. The Cyprus Telecommunications Authority is a semi-governmental organization and is currently the largest provider of integrated electronic communications in Cyprus. Initially, the issues of motivation and incentives were researched and presented from the literature in order to understand the theoretical background and later through the research conducted on a portion of CYTA’s employees. The aim of the dissertation is to demonstrate the weaknesses and problems that exist in the incentives received by CYTA and the need for greater employee’s motivation in order to become more efficient and productive. The research method followed was primary, quantitative research using a structured questionnaire prepared for the purposes of this dissertation by the researcher. The research focused on two main sections. The first, concerned issues of CYTA’s human resource management. Are CYTA’s employees satisfied with key components, such as the promotion system, the evaluation system, the opportunity of education, the relationship with their manager and colleagues and the incentives adopted by CYTA for them; The second, regarding the prospect to obtain additional incentives or improving the existing incentives by CYTA. Are CYTA’s employees satisfied with the prospect CYTA obtain the additional incentives referred in this section; The results of the research show that the respondents are not satisfied with key components of human resource management and incentives, while in some incentives they showed enough satisfaction, as well as, in the possibility of adopting additional incentives by CYTA. Mostly it seems that the dissatisfaction focus on monetary incentives and the need to improve them. This support the conclusion that the biggest motivation force to be more efficient in their job duties is the monetary incentives, although there was a significant satisfaction in non-monetary incentives.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής