Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓρούγιου, Βασιλική
dc.contributor.authorΤσουρού, Μαρία
dc.contributor.otherTsourou, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-13T05:43:32Z
dc.date.available2022-09-13T05:43:32Z
dc.date.copyright2022-09-12
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00999el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5311
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής όλων των ανθρώπων, στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Το στοιχείο αυτό επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πολλές επιχειρήσεις, αποκτώντας μία ιδιαίτερα έντονη και δυναμική παρουσία σε αυτά. Τα ευρήματα αρκετών ερευνών δείχνουν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για τις επιχειρήσεις καθώς δύνανται να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Ωστόσο, πρόκειται για ευρήματα που δεν μπορούν να γενικευθούν στην περίπτωση της Ελλάδας καθώς ο σχετικός όγκος ερευνών στην χώρα είναι περιορισμένος. Υπό το πρίσμα του παραπάνω ερευνητικού κοινού υλοποιήθηκε η παρούσα ερευνητική εργασία της οποίας ο στόχος είναι να διερευνήσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των καταναλωτών αναφορικά με την επίδραση που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην αγοραστική τους συμπεριφορά και κατά συνέπεια στις σχέσεις που διαμορφώνουν με τις επιχειρήσεις. Ο σκοπός της ερευνητικής εργασίας επιτεύχθηκε μέσω της πραγματοποίησης ποσοτικής συγχρονικής έρευνας σε 162 καταναλωτές από διάφορες περιοχές της χώρας, που επιλέχθηκαν μέσω της βολικής δειγματοληψίας. Το εργαλείο συλλογής των απαντήσεων που χρησιμοποιήθηκε είναι το ερωτηματολόγιο το οποίο διακινήθηκε στο Facebook. Από την επεξεργασία των απαντήσεων των 162 καταναλωτών που πήραν μέρος στην έρευνα διαπιστώθηκε πως τα διαφημιστικά μηνύματα που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν επηρεάζουν την αγοραστική τους συμπεριφορά. Επίσης, διαπιστώθηκε πως οι καταναλωτές πιστεύουν πως η παρουσία των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει θετικό αντίκτυπο στη δημιουργία ισχυρής μάρκας. Ακόμη, κατέστη σαφές πως η παρουσία των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν οδηγεί στη δημιουργία σταθερών σχέσεων με τους καταναλωτές. Αναφορά πρέπει να γίνει στο εύρημα που δείχνει πως οι καταναλωτές επηρεάζονται σε αρκετά μεγάλο βαθμό από τις κριτικές και τις αξιολογήσεις που πραγματοποιούν άλλοι χρήστες παρόλο που δεν θεωρούν ότι είναι υψηλής αξιοπιστίας και εγκυρότητας. Τέλος, παρατηρήθηκε πως οι συμμετέχοντες στην έρευνα δεν είναι ιδιαίτερα ενεργοί ως προς την πραγματοποίηση σχολίων και κριτικών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.el_GR
dc.format.extent65 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Ελλάδαel_GR
dc.subjectConsumer behavior -- Greeceel_GR
dc.titleΗ επίδραση των Social Media στην καταναλωτική συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract-------el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής