Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η επίδραση των Social Media στην καταναλωτική συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2022-00999.pdf (798.9Kb)
    Date
    2022-05
    Author
    Τσουρού, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής όλων των ανθρώπων, στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Το στοιχείο αυτό επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πολλές επιχειρήσεις, αποκτώντας μία ιδιαίτερα έντονη και δυναμική παρουσία σε αυτά. Τα ευρήματα αρκετών ερευνών δείχνουν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για τις επιχειρήσεις καθώς δύνανται να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Ωστόσο, πρόκειται για ευρήματα που δεν μπορούν να γενικευθούν στην περίπτωση της Ελλάδας καθώς ο σχετικός όγκος ερευνών στην χώρα είναι περιορισμένος. Υπό το πρίσμα του παραπάνω ερευνητικού κοινού υλοποιήθηκε η παρούσα ερευνητική εργασία της οποίας ο στόχος είναι να διερευνήσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των καταναλωτών αναφορικά με την επίδραση που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην αγοραστική τους συμπεριφορά και κατά συνέπεια στις σχέσεις που διαμορφώνουν με τις επιχειρήσεις. Ο σκοπός της ερευνητικής εργασίας επιτεύχθηκε μέσω της πραγματοποίησης ποσοτικής συγχρονικής έρευνας σε 162 καταναλωτές από διάφορες περιοχές της χώρας, που επιλέχθηκαν μέσω της βολικής δειγματοληψίας. Το εργαλείο συλλογής των απαντήσεων που χρησιμοποιήθηκε είναι το ερωτηματολόγιο το οποίο διακινήθηκε στο Facebook. Από την επεξεργασία των απαντήσεων των 162 καταναλωτών που πήραν μέρος στην έρευνα διαπιστώθηκε πως τα διαφημιστικά μηνύματα που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν επηρεάζουν την αγοραστική τους συμπεριφορά. Επίσης, διαπιστώθηκε πως οι καταναλωτές πιστεύουν πως η παρουσία των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει θετικό αντίκτυπο στη δημιουργία ισχυρής μάρκας. Ακόμη, κατέστη σαφές πως η παρουσία των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν οδηγεί στη δημιουργία σταθερών σχέσεων με τους καταναλωτές. Αναφορά πρέπει να γίνει στο εύρημα που δείχνει πως οι καταναλωτές επηρεάζονται σε αρκετά μεγάλο βαθμό από τις κριτικές και τις αξιολογήσεις που πραγματοποιούν άλλοι χρήστες παρόλο που δεν θεωρούν ότι είναι υψηλής αξιοπιστίας και εγκυρότητας. Τέλος, παρατηρήθηκε πως οι συμμετέχοντες στην έρευνα δεν είναι ιδιαίτερα ενεργοί ως προς την πραγματοποίηση σχολίων και κριτικών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5311
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013