Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το digital marketing στο χώρο της εστίασης εν καιρώ πανδημίας

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2022-00995.pdf (3.952Mb)
    Ημερομηνία
    2022-05
    Συγγραφέας
    Σεργίου, Ναυσικά-Δήμητρα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιήθηκαν εν καιρώ πανδημίας στο χώρο της εστίασης και να ανακαλύψει τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορεί να υιοθετήσει μία επιχείρηση. Για την καλύτερη κατανόηση της αγοράς και των καταναλωτικών συνηθειών, κρίθηκε λοιπόν απαραίτητη η συλλογή τόσο ποσοτικών δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου, όσο και ποιοτικών, με την πραγματοποίηση συνεντεύξεων σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και σε ομάδα εστίασης (focus group). Τα αποτελέσματα που λήφθηκαν, υπογράμμισαν κάποιες καταναλωτικές τάσεις και νέες αγοραστικές συνήθειες που εδραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, και ταυτόχρονα, κατέδειξαν τη σημαντικότητα και αποδοτικότητα του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα στον κλάδο της εστίασης. Παράλληλα, η ανάλυση των αποτελεσμάτων, μας έδωσε σημαντικές πληροφορίες για τις δημοφιλέστερες πρακτικές μάρκετινγκ που μπορούν να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις στον τομέα της εστίασης. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα συμπεράσματα της παρούσας έρευνας, μία τέτοιου είδους επιχείρηση, θα πρέπει να έχει καλά ψηφιακά στοιχεία (“website” και “drip sequence”), καλή χρήση βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), αποτελεσματική χρήση “Pay-Per-Click” σε μηχανές αναζήτησης (“Google Ads”), αλλά και ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (“Facebook”, “Instagram”), που φαίνεται να αποτελούν το βασικότερο μέσο αλληλεπίδρασης και ανατροφοδότησης του καταναλωτικού κοινού με την επιχείρηση.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5307
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013