Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαγγανάρη, Εμμανουέλα
dc.contributor.authorΣεργίδου, Δανάη
dc.contributor.otherSergidou, Danae
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-09T10:44:43Z
dc.date.available2022-09-09T10:44:43Z
dc.date.copyright2022-09-09
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00994el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5306
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractTο διαδίκτυο θεωρείται το ταχύτερα αναπτυσσόμενο εργαλείο του μάρκετινγκ και η σημαντικότητα του ως διαφημιστικό μέσο είναι αναμφισβήτητη. Η ψηφιακή διαφήμιση κερδίζει έδαφος κάθε χρόνο, χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα που παρέχει σε κάθε επιχείρηση καθώς είναι πιο αποτελεσματική και πιο οικονομική σε σχέση με άλλα μέσα. Τα τελευταία χρόνια, ο συνδυασμός της αναμενόμενης αύξησης της ψηφιακής διαφήμισης και της φθίνουσας αποτελεσματικότητας της έχει οδηγήσει τους καταναλωτές στη χρήση εφαρμογών αποκλεισμού διαφημίσεων (adblocking). Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να διερευνήσει την επίδραση της ψηφιακής διαφήμισης και τις στάσεις και αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι στον αποκλεισμό διαφημίσεων στο διαδίκτυο. Στο πρώτο μέρος, ορίζεται το θεωρητικό πλαίσιο όπου αρχικά, αναλύεται η εξέλιξη της διαφήμισης, τα χαρακτηριστικά της και τα μέσα επικοινωνίας που την προβάλλουν. Στη συνέχεια, επικεντρώνεται στη ψηφιακή διαφήμιση, στα χαρακτηριστικά της, στις μορφές της διαφήμισης στο διαδίκτυο, στο φαινόμενο του αποκλεισμού διαφημίσεων, τις εφαρμογές και τους παράγοντες που οδηγούν τους καταναλωτές να αποφεύγουν τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Η διερεύνηση και η ανάδειξη αυτών των παραγόντων αποτελεί σημαντικό εργαλείο και θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις στην δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το θεωρητικό πλαίσιο στηρίζεται σε ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας με λέξεις-κλειδιά όπως διαφήμιση (advertising), ψηφιακή διαφήμιση (digital advertising) και αποκλεισμός διαφημίσεων (adblocking). Στο δεύτερο μέρος, διενεργήθηκε διαδικτυακή έρευνα και συλλέχθηκαν πρωτογενή δεδομένα από τυχαίο δείγμα 137 ατόμων. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως οι καταναλωτές παρόλο το βομβαρδισμό διαφημίσεων που δέχονται καθημερινά στο διαδίκτυο, δεν επηρεάζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά και την πρόθεση για αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών και χρησιμοποιούν εφαρμογές αποκλεισμού διαφημίσεων. Εν κατακλείδι, εξάγεται το συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές πλέον αποφεύγουν όλο και περισσότερο την διαφήμιση και αυτό θέτει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης αλλά και ως πότε οι διαδικτυακοί πάροχοι υπηρεσιών θα μπορούν να παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες στους χρήστες.el_GR
dc.format.extentix, 86 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΨηφιακή διαφήμισηel_GR
dc.subjectDigital advertisingel_GR
dc.titleΗ επίδραση της ψηφιακής διαφήμισης και ο αποκλεισμός διαφημίσεων στο διαδίκτυοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractInternet is the fastest growing marketing tool and its importance as an advertising medium is unquestionable. Digital advertising is gaining ground every year, thanks to the excellent results it provides to every business as it is more efficient and economical than other media. Over the last few years, the combination of the expected growth of digital advertising and declining efficiency has led consumers to use adblocking applications. The purpose of this research is to study the effect of digital advertising and the perceptions of consumers towards the exclusion of digital ads. The first part defines the theoretical framework that first it is analyzed the evolution of advertising, the features of advertising and the types of advertisement. Next, will be focus to the digital advertising, its characteristics, the types of digital ads and finally, the phenomenon of ad blocking, the applications and the factors that lead consumers to avoid digital ads. An analysis of these factors will help businesses to build a competitive advantage. The theoretical framework is based on a review of the international literature with keywords such as advertising, digital advertising and adblocking. In the second part, an online survey was conducted, and primary data were collected from a random sample of 137 individuals. The results of the research showed that consumers, despite the bombardment of ads that they receive daily on the Internet, do not affect their consumer behavior and intention to buy products or services and use ad blocking applications. The main conclusion from the results is that consumers are progressively avoid advertising and this raises significant questions about the future of digital advertising and how long online service providers will be able to provide free services to users.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record