Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΠαπαπέτρου, Ξένια
dc.contributor.otherPapapetrou, Xenia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-09T10:44:09Z
dc.date.available2022-09-09T10:44:09Z
dc.date.copyright2022-09-09
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00989el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5301
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες παρουσιάζει την μεγαλύτερη εξέλιξη, ανάπτυξη και ενδιαφέρον ο κλάδος της εστίασης και συγκεκριμένα του έτοιμου φαγητού. Ολοένα και περισσότερες αλυσίδες φαγητού και τοπικές επιχειρήσεις γρήγορης εξυπηρέτησης έτοιμου φαγητού, μπαίνουν στην αγορά και διεκδικούν μια ισχυρή θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών και προσπαθούν να διατηρήσουν την επιτυχή λειτουργία τους για χρόνια. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επικεντρώνεται στην ανάλυση του ανταγωνισμού της συγκεκριμένης επιχείρησης Coral Sea. Η Coral Sea είναι μια μικρή επιχείρηση που ανήκει σε ένα οικογενειακό περιβάλλον και ήθελα να τη βοηθήσω να γίνει πιο ανταγωνιστική στο αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον ιδίως την περίοδο μετά την πανδημία με το Covid-19. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της σχέσης μεταξύ των διαφόρων παραγόντων που προκαλούν την ικανοποίηση ή μη του καταναλωτή από την επίσκεψή του σε εστιατόριο γρήγορης εξυπηρέτησης. Για να πραγματοποιήσω αυτή τη διατριβή γίνεται η ανάλυση του μακρό-περιβάλλοντος χρησιμοποιώντας τη τεχνική PESTLE για την παρούσα κατάσταση της επιχείρησης, η ανάλυση του μικρό-περιβάλλοντος σύμφωνα με το υπόδειγμα των πέντε δυνάμεων του Porter και την ανάλυση SWOT, η ανάλυση του ανταγωνισμού και υλοποίηση της τεχνικής έρευνας αγοράς με τη χρήση ερωτηματολογίου και στο τέλος γίνεται ανάλυση αποτελεσμάτων. Με όλες τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν γίνεται εξαγωγή και καταγραφή συμπερασμάτων ώστε να βοηθήσω την Coral Sea να βελτιωθεί. Εν κατακλείδι, τα αποτελέσματα από την ολοκλήρωση της διατριβής είναι ενθαρρυντικά γιατί δείχνει ότι έχει ποιοτική εικόνα προς τα έξω, υπάρχει πιστή προσήλωση των πελατών της. Καθώς έδειξε περιθώριο βελτίωσης της επιχείρησης για μεγαλύτερο βαθμό ικανοποίηση των υφιστάμενων πελατών και την προσέλκυση νέων πελατών της σύμφωνα με τα ευρήματα και της εισηγήσεις που προέκυψαν από την έρευνα αγοράς για να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της.el_GR
dc.format.extentvii, 84 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑνάλυση ανταγωνισμούel_GR
dc.subjectAnalyzing competitionel_GR
dc.titleΑνάλυση ανταγωνισμού σε συγκεκριμένη επιχείρηση: Coral Seael_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractDuring the past few decades there has been an increasing interest and development in the food and beverage industry, particularly in the fast-food restaurant business. Progressively, food chain businesses including local fast-food restaurants are entering the market, claiming a position in the consumers’ preferences whilst trying to maintain a long-lasting successful operation. The current dissertation’s focuses on analyzing the competition of Coral Sea Restaurant, a small family run business, in Nicosia, Cyprus. Given the increasingly fierce competitive environment, especially evident during the aftermath of the Covid-19 pandemic, I would like to assist Coral Sea restaurant in becoming more competitive. The aim of the dissertation, therefore, is to study the relationship between different factors that determine consumer satisfaction or dissatisfaction after visiting a fast-food restaurant. In order to analyze the macro and micro-environment of Coral Sea the PESTLE tool and Porter’s Five Forces were used respectively. Additionally, SWOT analysis was used to assess the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the business. Data was collected using self-reporting questionnaires. The current study’s results are encouraging as they conclude that Coral Sea has a good image and loyal customers who report feeling satisfied with their overall experience when visiting the restaurant. There is, however, room for improvement in various aspects of the business in order to increase satisfaction in returning customers as well as in new customers. This study will help Coral Sea gain competitive advantage and have higher profitability especially after the crisis experienced by the food and beverage industry due to the Covid-19 Pandemic.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής