Show simple item record

dc.contributor.advisorΡωσσίδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜοντζακίδου, Παναγιώτα
dc.contributor.otherMontzakidou, Panagiota
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-09T06:18:23Z
dc.date.available2022-09-09T06:18:23Z
dc.date.copyright2022-09-08
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00978el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5291
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΜέσα από ένα πλέγμα συνεχόμενων αλλαγών, οι επιχειρήσεις σήμερα αντιμετωπίζουν ολοένα και περισσότερους κινδύνους, και υποχρεούται να αναπτύξουν συστήματα και διαδικασίες που θα τις ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και θα της βοηθήσουν να ανταποκριθούν στο ταραχώδες οικονομικό περιβάλλον. Το παρόν πόνημα καλείται να αναλύσει την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική και να αναδείξει εκείνους τους παράγοντες που μπορούν να καταστήσουν την εταιρική κοινωνική ευθύνη πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την σύγχρονη επιχείρηση. Η έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης κερδίζει ολοένα έδαφος στην σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρησιακής στρατηγικής και μπορεί να βελτιώσει την απόδοση της επιχείρησης. Στο πλαίσιο αυτό στην παρούσα εργασία παρέχεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση των σχετικών εμπειρικών και θεωρητικών μελετών γύρω από το συγκεκριμένο διοικητικό φαινόμενο. Το θεωρητικό σκέλος της εργασίας συμπληρώνεται από μια έρευνα βιβλιογραφίας σχετικά με τον τρόπο που η στρατηγική κοινωνική ευθύνη μπορεί να προσδώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, προκειμένου να αμβλύνει τον ανταγωνισμό και να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά. Επιδιώκεται να καταστεί εμφανή ο ρόλος της ως απαραίτητο εργαλείο της σύγχρονης διοικητικής πρακτικής και η αναβάθμιση του ρόλου της σε περιόδους κρίσης καθώς και η σημασία της για τον καταναλωτή. Για το σκοπό αυτό συγκεντρώθηκε ένα πλήθος θεωρητικών προσεγγίσεων, γύρω από το αντικείμενο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, αναλύοντας όσο το δυνατόν πληρέστερα την έννοια και το περιεχόμενο της, επιδιώκοντας να αποσαφηνίσουμε τους παράγοντες εκείνους που θα την καταστήσουν πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Η παρούσα μελέτη καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά τις τάσεις αυτής της σύγχρονης επιχειρηματικής πρακτικής, και αποτελούν πρόσφορο έδαφος για μελλοντική έρευνα πάνω στο συγκεκριμένο γνωστικό πεδίο, καθώς τα αποτελέσματα της μπορούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων για το θέμα και κατά συνέπεια της ενδελεχούς έρευνας, των πρακτικών που εφαρμόζονται για να δημιουργηθεί νέα γνώση στο μέλλον.el_GR
dc.format.extent47 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνηel_GR
dc.subjectCorporate social responsibilityel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάνατζμεντel_GR
dc.subjectStrategic managementel_GR
dc.titleH εταιρική κοινωνική ευθύνη στο σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων. Η επίδραση των πολιτικών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματοςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract-------el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record