Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Δήμητρα
dc.contributor.otherConstantinou, Demetra
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-09T06:17:53Z
dc.date.available2022-09-09T06:17:53Z
dc.date.copyright2022-09-08
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00974el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5287
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελείται από 8 κεφάλαια και αναφέρεται στην ανάπτυξη και εφαρμογή ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρεία Camper στην Κύπρο. Στο πρώτο κεφάλαιο είναι η εισαγωγή και παραθέτω σε γενικές γραμμές το σκοπό αυτής της διατριβής και το στόχο της έρευνας που πραγματοποιήθηκε. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση του μάρκετινγκ για να κατανοήσουμε τι ακριβώς είναι το μάρκετινγκ και ποιος είναι ο στόχος του. Επίσης σε αυτό το κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του marketing plan και η σημαντικότητα του. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ιστορία της Ισπανικής εταιρείας Camper, ο στόχος της εταιρείας και η αποστολή της. Επίσης γίνεται μία μικρή αναφορά σε γενικά στοιχεία όσο αφορά την εταιρεία Camper στην Κύπρο και το όραμα της. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του μακρό-περιβάλλον μίας εταιρείας και γίνεται μία ανάλυση PESTEL για το παγκόσμιο περιβάλλον αλλά και για το εγχώριο περιβάλλον. Επίσης γίνεται ανάλυση και για την εταιρεία Camper στην Κύπρο. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται ο γενικός ορισμός του μικρό-περιβάλλοντος μίας εταιρείας. Επίσης γίνεται η εφαρμογή των 5 δυνάμεων του Michael Porter και γίνεται η ανάλυση SWOT και η στρατηγική ανάλυση TOWS για την εταιρεία Camper στην Κύπρο. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο σκοπός της έρευνας , τη μεθοδολογία της έρευνας , τη παρουσίαση του ερωτηματολογίου και την ανάλυση των αποτελεσμάτων για τα δημογραφικά στοιχεία και για τα 2 μέρη του ερωτηματολογίου. Σε αυτό το κεφάλαιο αναφέρονται και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο και τέλος γίνονται κάποιες εισηγήσεις στην εταιρεία στην Κύπρο με βάση την έρευνα που διεξάχθηκε. Στο έβδομο κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του μείγματος μάρκετινγκ και των 4 P’s (Product(προϊόν), Promotion(προώθηση), Place(τόπος), Price(τιμή)). Ακολούθως γίνεται η ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ η οποία αφορά την εταιρεία Camper στην Κύπρο. Το όγδοο κεφάλαιο τελειώνει η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με τον επίλογο.el_GR
dc.format.extent68 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectMarketing planel_GR
dc.subjectΣχέδιο μάρκετινγκel_GR
dc.titleMarketing Plan για την εταιρεία Camper στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation is consists of 8 chapters and refers to the development and implementation of a Marketing Plan for the company Camper in Cyprus. In the first chapter is the introduction and I outlining the purpose of this dissertation and the purpose of the research carried out. In the second chapter the bibliographic review of marketing is done to understand what exactly is marketing and what its purpose is. Also in this chapter is mentioned the definition of the marketing plan and its importance. The third chapter reports on the history of the Spanish company Camper, the company’s goal and its mission. There is also a small reference to general information regarding the company Camper in Cyprus and its vision. The fourth chapter defines the macro-environment of a company and I make a PESTEL analysis for the global environment but also for the domestic environment. An analysis is also made for the company Camper in Cyprus. The fifth chapter i give the general definition of a micro-environment of a company. Michael Porter’s 5 forces are also applied and the SWOT analysis and the TOWS strategic analysis are performed for the Camper Company in Cyprus. The sixth chapter presents the purpose of the research, the research methodology, the presentation of the questionnaire and the analysis of the results for the demographic data and for the 2 parts of the questionnaire. This chapter also mentions the conclusions that emerged from the questionnaire and finally makes some suggestions to the company in Cyprus based on the research conducted. The seventh chapter defines the marketing mix of the 4 P’s (Product, Promotion, Place, and Price). Next is the analysis of the marketing mix that concerns the company Camper in Cyprus. The eighth chapter ends this postgraduate dissertation with the epilogue.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record