Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαρκαλάκος, Σωτήριος
dc.contributor.authorΚοψιδά, Θεοδώρα
dc.contributor.otherKopsida, Theodora
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-09T06:17:30Z
dc.date.available2022-09-09T06:17:30Z
dc.date.copyright2022-09-08
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2021/00970el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5284
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ συνεχής επέκταση και η οικονομική ανάπτυξη σε όλο τον κόσμο έχει οδηγήσει σε ανησυχίες για την κλιματική αλλαγή, την εξάντληση των φυσικών πόρων, και την ατμοσφαιρική ρύπανση. Η αυξανόμενη ανησυχία του κοινού για τη βιωσιμότητα της οικονομικής ανάπτυξης, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση για περιβαλλοντικά ζητήματα, έχουν προκαλέσει την εμφάνιση “πράσινων επιχειρήσεων”. Η πράσινη καινοτομία ορίζεται συνήθως ως καινοτόμες πρακτικές που μειώνουν τις περιβαλλοντικές βλάβες σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού των επιχειρήσεων. Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι να διερευνήσει τις γνώσεις των συμμετεχόντων τις γνώσεις σχετικά με την πράσινη επιχειρηματικότητα, τη βιωσιμότητα των προϊόντων και τις cruelty-free εταιρείες. Ο τύπος της έρευνας που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ποσοτική. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων ήταν το ερωτηματολόγιο. Τον πληθυσμό της έρευνας αποτέλεσαν 123 κάτοικοι από όλες της επαρχίες της Κύπρου. Τα δεδομένα από τα ερωτηματολόγια αναλύθηκαν στο πρόγραμμα SPSS. Από την έρευνα προέκυψε ότι οι περισσότεροι συμμετέχοντες γνωρίζουν ότι για τη δημιουργία των ενδυμάτων και την παρασκευή προϊόντων ομορφιάς κακομεταχειρίζονται και βασανίζονται ζώα. Γνωρίζουν επίσης σχετικά με την ύπαρξη ανακύκλωσης ρούχων και έχουν ανακυκλώσει ρούχα. Ακόμα οι περισσότεροι συμμετέχοντες δήλωσαν πως εξαρτάται από την τιμή αν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν πιο ακριβά για ενδύματα που παράγονται με τρόπους φιλικούς προς το περιβάλλον. Επίσης οι περισσότεροι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι η ύπαρξη ετικέτας fair trade θα επηρέαζε την αγορά, έστω και αν κόστιζε παραπάνω. Τέλος, οι περισσότεροι συμμετέχοντες γνωρίζουν για τις οικολογικές ετικέτες, όπως το eco labeling και δήλωσαν ότι η ύπαρξη ετικέτας «no animal testing» θα ήταν παράγοντας που θα επηρέαζε την αγορά τους. Τέλος από την έρευνα προέκυψε ότι υπάρχει γνώση της σημασίας της βιωσιμότητας και της πράσινης επιχειρηματικότηταςel_GR
dc.format.extent84 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠράσινη επιχειρηματικότηταel_GR
dc.subjectGreen entrepreneurshipel_GR
dc.subjectΠράσινη επιχειρηματικότητα -- Βιωσιμότηταel_GR
dc.subjectGreen entrepreneurship -- Sustainabilityel_GR
dc.titleΠράσινη επιχειρηματικότητα: Βιωσιμότητα προϊόντων και Cruelty-free εταιρείεςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractContinuous expansion and economic growth around the world has led to concerns about climate change, depletion of natural resources, and air pollution. Growing public concern for the sustainability of economic growth, coupled with growing environmental awareness, has led to the emergence of “green businesses”. Green innovation is commonly defined as innovative practices that reduce environmental damage across the business supply chain. The purpose of this research is to explore participants' knowledge of green entrepreneurship, product sustainability and cruelty-free companies. The type of research used was quantitative. The research tool used to collect the data was the questionnaire. The population of the research consisted of 123 inhabitants from all the provinces of Cyprus. The data from the questionnaires were analyzed in the SPSS program. The survey found that most participants know that animals are mistreated and tortured for creating clothes and making beauty products. They are also aware of the existence of clothing recycling and have recycled clothes. Still, most participants said it depended on the price if they were willing to pay more for clothes made in environmentally friendly ways. Most participants also stated that having a fair trade label would affect the market, even if it cost more. Finally, most participants are aware of eco-labels, such as eco labeling, and stated that having a "no animal testing" label would be a factor in influencing their market. Finally, the research showed that there is knowledge of the importance of sustainability and green entrepreneurship.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record