Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΜάστορη, Ηλέκτρα-Ελευθερία
dc.contributor.otherMastori, Electra-Eleftheria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-06T05:53:07Z
dc.date.available2022-09-06T05:53:07Z
dc.date.copyright2022-09-02
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00979el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5267
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ μεταπτυχιακή αυτή διατριβή έχει διττό σκοπό. Από την μία πλευρά γίνεται ανάλυση του τι είναι marketing plan και διερευνάται η σημασία και σημαντικότητα του. Από την άλλη πλευρά, φαίνεται στην πράξη η σημασία της ανάλυσης αυτής με βάση τα δεδομένα της εταιρείας Sika Hellas ΑΒΕΕ. Αρχικά, μέσω βιβλιογραφικής αναζήτησης γίνονται φανερά τα συστατικά ενός marketing plan και η χρησιμότητα καθενός από αυτά. Γιατί τα χρησιμοποιούν οι εταιρείες, τι συμβαίνει αν δεν το έχουν, ποιοι το δημιουργούν, είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα απαντηθούν. Κατά τη δημιουργία ενός marketing plan, διενεργείται SWOT analysis, τα αποτελέσματα της οποίας θα συνεισφέρουν στην καλύτερη κατανόηση της δομής της επιχείρησης, του εσωτερικού και εξωτερικού της περιβάλλοντος, των κινδύνων και των ευκαιριών που παρουσιάζονται. Επιπλέον, αφού γίνει μια σύντομη παρουσίαση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει καθώς και των στοιχείων που την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, εντοπίζεται με ακρίβεια η αγορά - στόχος στην οποία οφείλει να στρέψει το βλέμμα του το τμήμα marketing. Μέσα από αυτή τη διαδικασία θα οριστούν οι στρατηγικές και οι πρακτικές που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησης. Το σχέδιο του marketing βασισμένο στη θεωρία του 4p (product- promotion- place- price) καθορίζει τα επόμενα βήματα της επιχείρησης για την ενίσχυση των πωλήσεων και την καλύτερη προώθηση του σήματός της στην αγορά. Έπειτα η εργασία κινείται ερευνητικά με πρωτογενείς πηγές από την ίδια την Sika Hellas ΑΒΕΕ. Αναλυτικότερα, μετά από επικοινωνία με την ίδια την εταιρεία, χρησιμοποιούνται γεγονότα, στοιχεία και δεδομένα πραγματικά και όχι φανταστικά για χάριν παραδείγματος. Τέλος, θα γίνει μια προσπάθεια αποτίμησης των ενεργειών αυτών σε οικονομικούς όρους ώστε να καθοριστούν οι πόροι που θα πρέπει να δεσμευτούν σε αυτούς τους σκοπούς καθώς και η κατάτμησή τους. Ουσιαστικά, με την μεταπτυχιακή διατριβή αυτή θα γίνει μια προσπάθεια να αναλυθεί η αναγκαιότητα και η συμβολή ενός σχεδίου marketing, που θα συνεισφέρει στην περαιτέρω ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της επιχείρησης. Οι προτάσεις που θα προκύψουν από την έρευνα θα συμβάλλουν στην προώθηση του εμπορικού σήματος του οργανισμού και στην πραγμάτωση του οράματός του. Για την ολοκλήρωση αυτού του πονήματος πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική έρευνα που υποστηρίζει την εργασία σε θεωρητικό πλαίσιο καθώς και στοιχεία της επιχείρησης που θα ολοκληρώσουν την μελέτη του marketing plan. Επίσης, πραγματοποιήθηκε και πρωτογενής έρευνα σε επίπεδο συνέντευξης που αναλύεται περαιτέρω στο κυρίως κείμενο. Στο ερευνητικό κομμάτι της εργασίας δίνονται επιπροσθέτως πραγματικές διαφημιστικές και marketing προτάσεις, όπως είθισται να έχει ένα πραγματικό marketing plan. Μετά από έρευνα σε ειδικές διαφημιστικές εταιρίες που αναλαμβάνουν την δημιουργία marketing plan, καταγράφηκε η ροή εργασίας, ώστε να παρουσιαστεί ένα όχι μόνο πραγματικό αλλά και ολοκληρωμένο marketing plan. Όπως γίνεται φανερό από τα παραπάνω, σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση ενός ρεαλιστικού marketing plan της Sika Hellas ΑΒΕΕ.el_GR
dc.format.extent48 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketing Planel_GR
dc.titleMarketingPlan: Θεωρητικό πλαίσιο και μελέτη περίπτωσης της Sika Hellas ABEEel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation has a dual purpose. On the one hand, there is an analysis of what a marketing plan is, and its importance and significance are investigated. On the other hand, the importance of this analysis based on the data of the company Sika Hellas ΑΒΕΕ is shown in practice. Initially, the components of a marketing plan and the usefulness of each of them are revealed through a bibliographic search. Why companies use them, what happens if they do not have it, who the creator is, are some of the questions that will be answered. When creating a marketing plan, a SWOT analysis is performed, the results of which will contribute to a better understanding of the business structure, the internal and external environment, the risks and opportunities presented. In addition, after a brief presentation of the products and services it offers as well as the elements that make it stand out from the competition, the target market to which the marketing department should turn its attention is precisely identified. This process will define the strategies and practices that best meet the needs of the business. The marketing plan based on the theory of marketing mix 4p (product-promotion-place-price) determines the next steps of the company to boost sales and better promote its brand in the market. Then the work moves research with primary sources from Sika Hellas ΑΒΕΕ itself. More specifically, after contacting the company itself, facts, data and facts are used real and not imaginary for example. Finally, an attempt will be made to evaluate these actions in financial terms in order to determine the resources to be committed to these purposes as well as their fragmentation. In essence, this work will be an attempt to analyse the necessity and contribution of a marketing plan, which will contribute to the further development of the company's turnover. The proposals that will emerge from the research will contribute to the promotion of the organization's brand and the realization of its vision. To complete this work, a bibliographic study will be conducted that supports the work in a theoretical context as well as elements of the company that will complete the study of the marketing plan. Also, primary research was conducted at the interview level which is further analysed in the main text. In addition, the research part of the work gives real advertising and marketing suggestions, as it usually has a real marketing plan. After researching special advertising companies that undertake the creation of a marketing plan, the workflow was recorded, in order to present not only a real but also a complete marketing plan. To sum up, the purpose of this work is to present a realistic marketing plan of Sika Hellas ΑΒΕΕ.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής