Show simple item record

dc.contributor.advisorΑντωνιάδης, Δημήτρης
dc.contributor.authorΤρουμπάλου, Ευγενία
dc.contributor.otherTroumpalou, Evgenia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-08-31T10:03:26Z
dc.date.available2022-08-31T10:03:26Z
dc.date.copyright2022-08-30
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherΚΠΣ/2022/00058el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5232
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα Κοινωνικά Δίκτυα έχουν γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Καθημερινά, εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται τις πλατφόρμες τους και αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενο που αναρτάται σε αυτές. Ο τομέας του εμπορίου, παρακολουθεί συνεχώς τα Κοινωνικά Δίκτυα, καθώς μεγάλος αριθμός εταιρειών ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν μια στενή σχέση με τους πελάτες και να κάνει γνωστά τα προϊόντα τους. Στη συγκεκριμένη εργασία εξετάζεται η περίπτωση εκδοτικών οίκων της Ελλάδας με παρουσία σε Κοινωνικά Δίκτυα και συγκεκριμένα εκδοτών που διαθέτουν ενημερωμένες σελίδες σε Facebook, Instagram και Twitter. Αρχικά με τη βοήθεια ειδικών εφαρμογών που αναπτύχθηκαν για αυτόν τον σκοπό και βασίζονται στις γλώσσες προγραμματισμού R και Python, συλλέχθηκαν δεδομένα από τη δραστηριότητα των εκδοτών στα συγκεκριμένα δίκτυα. Ακολούθησε η στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων αυτών και ο υπολογισμός μετρικών, προκειμένου να καθοριστεί κατά πόσο είναι αποτελεσματική η παρουσία του κάθε εκδότη στα Κοινωνικά Δίκτυα και να εντοπιστούν τυχόν αδυναμίες. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων γίνεται μέσω ιστοχώρου που δημιουργήθηκε ειδικά για τον σκοπό αυτό.el_GR
dc.format.extentx, 69 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυα -- Εκδότεςel_GR
dc.subjectSocial networks -- Publishersel_GR
dc.titleΗ παρουσία ελληνικών εκδοτικών οίκων στα κοινωνικά δίκτυαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractSocial Networks have become an integral part of our lives. Millions of people connect to such platforms on a daily basis and interact with the content available through them. The commercial sector is constantly monitoring Social Networks, with a large number of companies interested in establishing a close relationship with customers whilst promoting their products. This paper examines the case of Greek publishing companies with an active presence on Social Networks, specifically publishers with pages on Facebook, Instagram and Twitter. Initially, special applications, based on the programming languages R and Python, were developed, and data of the publishers' activity on said networks were collected. Subsequently, a statistical processing and analysis of those data were conducted, and metrics were calculated, in order to determine whether the presence of each publisher on Social Networks is effective and to identify any weaknesses. The results are presented with the use of a website created specifically for this purpose.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record