Η παρουσία ελληνικών εκδοτικών οίκων στα κοινωνικά δίκτυα
Abstract
Τα Κοινωνικά Δίκτυα έχουν γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Καθημερινά, εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται τις πλατφόρμες τους και αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενο που αναρτάται σε αυτές. Ο τομέας του εμπορίου, παρακολουθεί συνεχώς τα Κοινωνικά Δίκτυα, καθώς μεγάλος αριθμός εταιρειών ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν μια στενή σχέση με τους πελάτες και να κάνει γνωστά τα προϊόντα τους.
Στη συγκεκριμένη εργασία εξετάζεται η περίπτωση εκδοτικών οίκων της Ελλάδας με παρουσία σε Κοινωνικά Δίκτυα και συγκεκριμένα εκδοτών που διαθέτουν ενημερωμένες σελίδες σε Facebook, Instagram και Twitter. Αρχικά με τη βοήθεια ειδικών εφαρμογών που αναπτύχθηκαν για αυτόν τον σκοπό και βασίζονται στις γλώσσες προγραμματισμού R και Python, συλλέχθηκαν δεδομένα από τη δραστηριότητα των εκδοτών στα συγκεκριμένα δίκτυα. Ακολούθησε η στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων αυτών και ο υπολογισμός μετρικών, προκειμένου να καθοριστεί κατά πόσο είναι αποτελεσματική η παρουσία του κάθε εκδότη στα Κοινωνικά Δίκτυα και να εντοπιστούν τυχόν αδυναμίες. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων γίνεται μέσω ιστοχώρου που δημιουργήθηκε ειδικά για τον σκοπό αυτό.