Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ψηφιακός μετασχηματισμός για βελτιστοποίηση των υπηρεσιών της Τράπεζας Κύπρου: Εμπειρική ανάλυση μέσω του μοντέλου e-SERVQUAL

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2022-00248.pdf (1.797Mb)
    Date
    2022-05
    Author
    Θεοδούλου, Ελένη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με τίτλο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός για Βελτιστοποίηση των Υπηρεσιών της Τράπεζας Κύπρου: Εμπειρική Ανάλυση μέσω του Μοντέλου e-SERVQUAL» πραγματοποιήθηκε από την Ελένη Θεοδούλου, φοιτήτρια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Διοίκηση, Τεχνολογία και Ποιότητα» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Ολοκληρώθηκε υπό την επίβλεψη της Δρ. Ευανθίας Βορριάς τον μήνα Μάιο του 2022. Οι επιχειρήσεις αλλά και ο κόσμος γενικότερα αναγκάστηκαν να αλλάξουν και να προσαρμοστούν σε μια νέα ηλεκτρονική πραγματικότητα, λόγω του ραγδαίου ψηφιακού μετασχηματισμού που κλόνισε όλους τους τομείς του πλανήτη. Αυτή η διατριβή στηρίζεται στην μετεξέλιξη των χρηματοπιστωτικών οργανισμών και ειδικότερα της Τράπεζας Κύπρου. Η ηλεκτρονική τραπεζική δεν απαιτεί από τον πελάτη να επισκεφτεί ένα φυσικό κατάστημα για να ολοκληρώσει τραπεζικά ζητήματα. Έτσι, η έρευνα στοχεύει στην αξιολόγηση της ποιότητας ηλεκτρονικών υπηρεσιών της 1bank mobile banking, και πως αυτή σχετίζεται με τον ηλεκτρονικό πελάτη. Για να συσχετιστούν οι διαστάσεις της ποιότητας της εφαρμογής, αξιοποιήθηκε το μοντέλο e-SERVQUAL και χρησιμοποιήθηκαν 4 διαστάσεις του. Σαφέστερα, η αποδοτικότητα υπηρεσίας, η ασφάλεια δεδομένων, η αξιοπιστία και η διαθεσιμότητα του συστήματος. Αυτή η έρευνα επιδίωξε να απαντήσει στην ερώτηση εάν αυτές οι τέσσερις διαστάσεις επηρεάζουν την ικανοποίηση του ηλεκτρονικού πελάτη και την αφοσίωση του προς την τράπεζα. Για την διεξαγωγής της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική ανάλυση και ως εργαλείο συλλογής δεδομένων σχεδιάστηκαν ερωτηματολόγια που διανεμήθηκαν διαδικτυακά με σύνθετη μέθοδο δειγματοληψίας, με δειγματοληψία ευκολίας. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν από 236 συμμετέχοντες που είναι πελάτες της Τράπεζας Κύπρου και χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική πλατφόρμα 1bank. Η μέθοδος ανάλυσης ήταν, ανάλυση παλινδρόμησης ANOVA, Cronbach’s Alpha και Correlations, χρησιμοποιώντας το SPSS.20. Η διατριβή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ποιότητα ηλεκτρονικής τραπεζικής 1bank, έχει σημαντική συσχέτιση με την ικανοποίηση και την πιστότητα του πελάτη. Επίσης, κατέληξε πως η ικανοποίηση του πελάτη έχει θετικά σημαντική σχέση με την αφοσίωση του προς την τράπεζα. Εκτός αυτού, με βάση τις 4 διαστάσεις του μοντέλου e-SERVQUAL, η διαθεσιμότητα του συστήματος της 1bank, έχει την ισχυρότερη επιρροή προς την ικανοποίηση του ηλεκτρονικού πελάτη. Επιπροσθέτως, διάκρινε πως το απόρρητο δεδομένων που παρέχει η ηλεκτρονική τραπεζική, χρήζει βελτίωση αφού φαίνεται να έχει αρνητική επιρροή προς την ικανοποίηση του πελάτη. Τέλος, προτάθηκαν στοιχεία για περαιτέρω έρευνα αλλά και προτάσεις για βελτίωση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της τράπεζας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5216
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013