Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι τεχνικές εξουδετέρωσης και η επίδραση τους στη συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς τα βιολογικά προϊόντα διατροφής

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2021-00927.pdf (854.7Kb)
    Date
    2021-12
    Author
    Μιχαηλίδου, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα διατριβή είχε ως σκοπό να προωθήσει την έρευνα στην καταναλωτική συμπεριφορά απέναντι στον τομέα των βιολογικών προϊόντων διατροφής, ένα τομέα άρρηκτα συνδεδεμένο με την αειφόρο ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος. Συγκεκριμένα, έγινε μια προσπάθεια να μελετηθούν οι τρόποι με τους οποίους οι καταναλωτές προσπαθούν να εξορθολογήσουν τις κατά τα άλλα ανήθικες προς το περιβάλλον και την υγεία τους αγοραστικές τους αποφάσεις. Η έρευνα προσπαθεί να δώσει έμφαση συγκεκριμένα προς τα βιολογικά προϊόντα λαμβάνοντας υπόψιν την συσχέτιση τους με την φιλικότητα ως προς το περιβάλλον. H μεθοδολογία που ακολουθείται είναι η ποιοτική μέθοδος όπου γίνεται χρήση της ημιδομημένης συνέντευξης με σκοπό την παροχή πληροφοριών σχετικά με τις γνωστικές διεργασίες και πως αυτές σχετίζονται με τις αποκλίσεις στην συμπεριφορά των καταναλωτών. Εφαρμόζοντας την τεχνική της εξουδετέρωσης στα αποτελέσματα των συνεντεύξεων, εξάχθηκαν συμπεράσματα που σχετίζονται με την ανισότητα μεταξύ των στάσεων, των προθέσεων και των αγοραστικών συμπεριφορών των καταναλωτών γύρω από την αειφόρο ανάπτυξη και τις διατροφικές επιλογές. Σε γενικότερες γραμμές, φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι καταναλωτές έχουν μια μειωμένη αντίληψη γύρω από τις έννοιες βιολογικό προϊόν και αειφορία. Επιπλέον, οι έννοιες αυτές φαίνεται να μην αποτελούν μέρος της νοοτροπίας του συνόλου της Κυπριακής κοινωνίας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5151
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013