Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ένα σχέδιο μάρκετινγκ για τη διάδοση της φωτοβολταϊκής τεχνολογίας στην οικιακή αγορά στην Κύπρο

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2021-00923.pdf (2.562Mb)
    Date
    2021-12
    Author
    Αντωνίου, Παναγιώτης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των αυξανόμενων προκλήσεων της κλιματικής αλλαγής και της εξάρτησης από τις εισαγωγές πετρελαίου, η Κύπρος θα πρέπει να αγκαλιάσει εναλλακτικές τεχνολογίες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένης της πράσινης τεχνολογίας φωτοβολταϊκών (Φ/Β). Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος αξιοποίησης των υψηλών επιπέδων ακτινοβολίας που υπάρχουν στην Κύπρο και αξιοποιώντας πλήρως αυτήν την άφθονη πηγή ενέργειας. Σήμερα, πολλές ηλιακές φωτοβολταϊκές εταιρείες προσπαθούν να μετατρέψουν στην ευκαιρία τους το ανεκμετάλλευτο ηλιακό δυναμικό στον οικιακό τομέα στην Κύπρο. Αυτό το έργο περιγράφει τη διαδικασία προγραμματισμού μάρκετινγκ για μια επιχείρηση παραγωγής φωτοβολταϊκών στην Κύπρο που πρέπει να αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της και να αναδειχθεί ως ο νέος κορυφαίος παραγωγός στην οικιακή αγορά φωτοβολταϊκών. Αυτή η ανάγκη οδηγεί στα ερευνητικά ερωτήματα αυτού του έργου: (α) Ποιοι παράγοντες είναι σημαντικοί στην απόφαση του καταναλωτή να επενδύσει σε οικιακά φωτοβολταϊκά συστήματα, (β) Ποια είναι τα πιο κατάλληλα τμήματα καταναλωτών για την επιχείρηση και (γ) Ποια στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να ακολουθηθεί για να προσεγγίσει τα πιο πιθανά τμήματα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5147
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013