Ένα σχέδιο μάρκετινγκ για τη διάδοση της φωτοβολταϊκής τεχνολογίας στην οικιακή αγορά στην Κύπρο
Abstract
Σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των αυξανόμενων προκλήσεων της κλιματικής αλλαγής και της εξάρτησης από τις εισαγωγές πετρελαίου, η Κύπρος θα πρέπει να αγκαλιάσει εναλλακτικές τεχνολογίες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένης της πράσινης τεχνολογίας φωτοβολταϊκών (Φ/Β). Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος αξιοποίησης των υψηλών επιπέδων ακτινοβολίας που υπάρχουν στην Κύπρο και αξιοποιώντας πλήρως αυτήν την άφθονη πηγή ενέργειας. Σήμερα, πολλές ηλιακές φωτοβολταϊκές εταιρείες προσπαθούν να μετατρέψουν στην ευκαιρία τους το ανεκμετάλλευτο ηλιακό δυναμικό στον οικιακό τομέα στην Κύπρο.
Αυτό το έργο περιγράφει τη διαδικασία προγραμματισμού μάρκετινγκ για μια επιχείρηση παραγωγής φωτοβολταϊκών στην Κύπρο που πρέπει να αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της και να αναδειχθεί ως ο νέος κορυφαίος παραγωγός στην οικιακή αγορά φωτοβολταϊκών. Αυτή η ανάγκη οδηγεί στα ερευνητικά ερωτήματα αυτού του έργου: (α) Ποιοι παράγοντες είναι σημαντικοί στην απόφαση του καταναλωτή να επενδύσει σε οικιακά φωτοβολταϊκά συστήματα, (β) Ποια είναι τα πιο κατάλληλα τμήματα καταναλωτών για την επιχείρηση και (γ) Ποια στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να ακολουθηθεί για να προσεγγίσει τα πιο πιθανά τμήματα.