Διαχείριση φήμης οργανισμών στην ψηφιακή εποχή. Εντοπισμός της εταιρικής διαδικτυακής φήμης μέσω της ανάλυσης συναισθήματος σε άρθρα ειδήσεων
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2021-11Συγγραφέας
Συλλαϊδόπουλος, Ιωάννης
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Ο κύριος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να προσφέρει στην ακαδημαϊκή, την ερευνητική και την επιχειρηματική κοινότητα, με συνοπτικό αλλά περιεκτικό τρόπο, μια πολυποίκιλη, σύγχρονη και έγκυρη έρευνα σχετικά με το ζήτημα της αποτελεσματικής διαχείρισης της διαδικτυακής φήμης των οργανισμών.
Για το σκοπό αυτό, αρχικά θα γίνει προσπάθεια να προσεγγιστεί η έννοια της φήμης μέσω της ιστορικής αναδρομής και στη συνέχεια να καταγραφούν οι ιδιαιτερότητες της στο ψηφιακό περιβάλλον. Επιπλέον, θα παρουσιαστεί η υπάρχουσα βιβλιογραφία σχετικά με το ζήτημα και θα διερευνηθούν οι τρόποι, οι μέθοδοι και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στη σύγχρονη εποχή από τους οργανισμούς για τη βέλτιστη διαχείριση της διαδικτυακής τους φήμης. Προκειμένου να κατανοηθεί καλύτερα από τους αναγνώστες το θεωρητικό πλαίσιο της μεταπτυχιακής διατριβής, αναπτύχθηκε ένα εργαλείο μέτρησης της διαδικτυακής φήμης και αναλύθηκαν τα άρθρα και οι ειδήσεις 100 εταιρειών. Η πρόθεση είναι να απαντηθεί το ερώτημα εάν μπορεί να υπολογισθεί η φήμη, με χρήση παρόμοιων εργαλείων που χρησιμοποιούν αλγόριθμους για τη μέτρηση του συναισθήματος. Τέλος, στα συμπεράσματα, η εξέταση κάποιων ενδεικτικών περιπτώσεων μελέτης θα αναδείξουν τις ιδιαιτερότητες της διαδικτυακής φήμης και παράλληλα θα αποτελέσουν και τις εισηγήσεις της μεταπτυχιακής διατριβής.