Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧατζηλάκος, Θανάσης
dc.contributor.authorΕγγλεζάκης, Ευάγγελος
dc.contributor.otherEgglezakis, Evagelos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-04-12T10:36:56Z
dc.date.available2022-04-12T10:36:56Z
dc.date.copyright2022-04-12
dc.date.issued2021-11
dc.identifier.otherΠΕΣ/2021/00322el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5127
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑναμφίβολα οι σύγχρονοι τρόποι επικοινωνίας έχουν καταστήσει την πρόσβαση στην πληροφορία ευκολότερη από ποτέ. Με μια απλή αναζήτηση σε μια μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο προκύπτουν δισεκατομμύρια αποτελέσματα σε σχέση με αυτό που αναζητά κάποιος. Πως όμως θα κρίνει αν η πληροφορία την οποία θα χρησιμοποιήσει είναι αξιόπιστη; Το φαινόμενο της παραπληροφόρησης έχει πάρει ειδικά τα τελευταία χρόνια ανησυχητικές διαστάσεις και η πανδημία της Covid 19 μας έχει δείξει πόσο γρήγορα μπορούν να διαδοθούν οι ψευδείς πληροφορίες στο διαδίκτυο. Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διερευνούμε κατά πόσο ένα ψηφιακό αποθετήριο περιπτώσεων παραπληροφόρησης μπορεί να συμβάλει στην καλλιέργεια γνώσεων, δεξιοτήτων στάσεων και αξιών σε μαθητές ώστε να συμβάλουν στην κατανόηση και στην κριτική στάση για αντιμετώπιση του φαινομένου. Στόχος αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η δημιουργία και η χρήση ενός ψηφιακού αποθετηρίου περιπτώσεων παραπληροφόρησης, για την καλλιέργεια κριτικής σκέψης και ενίσχυσης του ψηφιακού γραμματισμού μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου, καθώς και στην ενίσχυση των ψηφιακών ικανοτήτων των εκπαιδευτικών. Στο αποθετήριο περιλαμβάνονται μόνο επιβεβαιωμένες περιπτώσεις παραπληροφόρησης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εκπαιδευτικούς σκοπούς.el_GR
dc.format.extentviii, 157 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠαραπληροφόρησηel_GR
dc.subjectMisinformationel_GR
dc.titleΨηφιακό αποθετήριο περιπτώσεων παραπληροφόρησης και η εκπαιδευτική χρήση του για ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων σε μαθητέςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractUndoubtedly, modern ways of communication have made access to information easier than ever. A simple search on a search engine, outcomes billions of results compared to what one is looking for. But how will someone judge if the information to be used is reliable? The phenomenon of misinformation has become especially worrying in recent years and the Covid 19 pandemic has shown how quickly false information can be spread over the internet. In this dissertation we explore whether a digital repository of misinformation cases can contribute to the cultivation of knowledge, attitudes and values in students in order to contribute to the understanding and response to the phenomenon. The aim of this master's thesis is to create a digital repository of misinformation cases that can be used to enhance the digital literacy of high school students, as well as to enhance the digital skills of teachers. The repository contains only confirmed cases of misinformation that can be used for educational purposes.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής