Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Συμπεράσματα από τις σχολικές πρακτικές στην Κύπρο κατά τη διάρκεια του Covid-19

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΠΕΣ-2021-00323.pdf (659.3Kb)
    Ημερομηνία
    2021-11
    Συγγραφέας
    Νικοδήμου, Ευσταθία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή είχε ως στόχο την διερεύνηση και προέκταση της έρευνας που διενεργήθηκε από το JRC, μέσα από τη διερεύνηση των σχολικών πρακτικών που ακολουθήθηκαν στην Κύπρο κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Στα πλαίσια αυτά, διενεργήθηκε ποιοτική έρευνα με συνεντεύξεις με 10 εκπαιδευτικούς δημοτικής και μέσης εκπαίδευσης, οι οποίοι μοιράστηκαν τα βιώματα και τις εμπειρίες τους από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Τα κύρια συμπεράσματα που προέκυψαν ήταν ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λόγω της καραντίνας συνοδεύτηκε από αρκετά αρνητικά συναισθήματα, κυρίως αγωνία και άγχος, ενώ η μετάβαση από το συμβατικό τρόπο μάθησης έγινε πιο δύσκολη λόγω της γενικής ανετοιμότητας σε όλα τα επίπεδα του εκπαιδευτικού συστήματος, της ανεπαρκούς παροχής υποστηρικτικού υλικού, των τεχνικών προβλημάτων και της έλλειψης οδηγιών. Αναφέρθηκε ακόμα η αναγκαστική ανάληψη πρωτοβουλιών από μέρους των εκπαιδευτικών, αφού στην αρχή οι οδηγίες του ΥΠΠΑΝ ήταν ανεπαρκείς, καθώς και η χρήση της πλατφόρμας Microsoft Teams σε συνδυασμό με άλλες πλατφόρμες και μέσα που έκριναν οι εκπαιδευτικοί ως πιο κατάλληλα για να μπορούν να προσεγγίσουν τα παιδιά και τους γονείς. Η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτικοί ήταν η αξιολόγηση και πιστοποίηση της μάθησης των μαθητών, αφού η απαγόρευση της χρήσης κάμερας, η μη αποτελεσματική αξιοποίηση των δυνατοτήτων της πλατφόρμας και η γενική χαλαρότητα που επικρατούσε δεν επέτρεψαν να γίνει ουσιαστική και επίσημη αξιολόγηση ούτε και να δίνεται αποτελεσματική ανατροφοδότηση στους μαθητές. Οι επιπτώσεις που είχε η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στους εκπαιδευτικούς και μαθητές περιλαμβάνουν κατά τους συμμετέχοντες τη διεύρυνση των ανισοτήτων, αφού τα παιδιά δεν είχαν όλα την ίδια πρόσβαση στη διαδικτυακή πλατφόρμα, ενώ δεν λήφθηκε επαρκής μέριμνα για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Παράλληλα, αρνητικές επιδράσεις παρατηρήθηκαν και στον τομέα της ψυχικής υγείας, με την εμφάνιση άγχους και θλίψης τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στα παιδιά, τα οποία είχαν χάσει τα κίνητρά τους για να μάθουν. Επομένως καταδεικνύεται η ανάγκη για καλύτερη προετοιμασία του εκπαιδευτικού συστήματος για να καταστεί δυνατή η αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων της ψηφιακής τάξης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5126
    Συλλογές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013