dc.contributor.advisor | Καλλές, Δημήτρης | |
dc.contributor.author | Zikas, Sotirios | |
dc.contributor.other | Ζήκας, Σωτήριος | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2022-03-28T08:27:51Z | |
dc.date.available | 2022-03-28T08:27:51Z | |
dc.date.copyright | 2022-03-28 | |
dc.date.issued | 2021-11 | |
dc.identifier.other | COS/2021/00010 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5103 | |
dc.description | Includes bibliographical references. | el_GR |
dc.description.abstract | The RLGame is a strategy game of two players that is continuously developed since 2001. It was created in order to conduct research at the field of Reinforcement Learning. In this dissertation we suggest a number of scenarios, where the agents (avatars) that are competing in the RLGame could be studied under the presence of resource constraints.
The goal of these scenarios is to investigate whether there are indications of behavioral adaptation when the rules of the game essentially change and therefore could lead to explicit or implicit opponent selection. A number of scenarios are theoretically described and some of them are implemented using Eclipse, a Java integrated development environment.
These implementations provided some indications that the existence of some resource constraints might affect the behavior of the synthetic agents and at the same time set the base for future research on the RLGame in order for a more dynamic approach to be implemented and the behavioral adaptation of the agents to be investigated in depth. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 51 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | en | el_GR |
dc.language.iso | en | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Multi-agent systems | el_GR |
dc.subject | Πολύπρακτορικά Συστήματα | el_GR |
dc.subject | Ενισχυτική Μάθηση | el_GR |
dc.subject | Reinforcement Learning | el_GR |
dc.title | Opponent selection in a multi-agent gaming environment under resource constraints | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Το RLGame είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής μεταξύ δύο παιχτώ, όπου αναπτύσσεται συνεχόμενα από το 2001. Σκοπός της δημιουργίας του ήταν η έρευνα στον τομέα της Ενισχυτικής Μάθησης. Στην παρούσα μεταπτυχιαή διατριβή, προτείνουμε έναν αριθμό σεναρίων, μέσα από τα οποία οι πράκτορες (avatars) όπου διαγωνίζονται στο RLGame μπορούν να μελετηθούν υπό την παρουσία περιορισμών πόρων.
Στόχος αυτών των σεναρίων είναι να ερευνηθεί το αν υπάρχει ένδειξη συμπεριφορικής προσαρμογής, όταν η κανόνες του παιχνιδιού ουσιαστικά αλλάζουν και κατά συνέπεια αν μπορεί να οδηγήσει σε άμεση ή έμμεση επιλογή αντιπάλου. Ένας αριθμός σεναρίων περιγράφονται θεωρητικά και μερικά από αυτά υλοποιούνται στο με χρήση του Eclipse, ολοκληρωμένου περιβάλλοντος ανάπτυξης για τη γλώσσα Java.
Αυτές οι υλοποιήσεις ανέδειξαν κάποια αποτελέσματα που δείχνουν ότι ίσως η συμπεριφορα των πρακτόρων επηρεάζεται από την ύπαρξη κάποιων περιορισμών πόρων, ενώ παράλληλα έθεσαν τη βάση για μια πιο δυναμική υλοποίηση πάνω στο RLGame όπου θα επιτρέπει μια πιο εις βάθος έρευνα πάνω στην προσαρμοστική συμπεριφορά των πρακτόρων. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |