Η αμφίδρομη σχέση ανάμεσα στην επίδραση που ασκεί η συμπεριφορά του καταναλωτή στη διαμόρφωση της φήμης μιας εταιρίας και το αντίστροφο: Μελέτη εργαλείων και πρακτικών
Abstract
Στο πλαίσιο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής μελετήθηκε η έννοια της διαδικτυακής φήμης και η σημασία της για μια εταιρία. Στη συνέχεια, αναλύθηκαν οι επιμέρους παράγοντες που την καθορίζουν, όπως τα στοιχεία εκείνα που τη διαμορφώνουν, τρόποι διαχείρισής της και ταξινομίες χαρακτηριστικών των συστημάτων διαχείρισης φήμης. Για να είναι εφικτή η μελέτη των στοιχείων που συγκροτούν τη διαδικτυακή φήμη είναι αναγκαίο να βρεθούν αποτελεσματικές μέθοδοι εξόρυξης και ταξινόμησης των στοιχείων που έχουν σχέση με αυτήν, γι’ αυτό κατεγράφησαν μέθοδοι που έχουν σχέση με τη μηχανική μάθηση, τη χρήση λεξικών και τις Ηybrid Αpproaches. Μελετήθηκαν οι προκλήσεις και τα προβλήματα στη μέτρηση , αποτύπωση και υπολογισμό της φήμης και το πώς η τεχνολογία blockchain μπορεί να τεθεί στην υπηρεσία των συστημάτων διαχείρισης φήμης. Τέλος, διερευνήθηκαν διάφορα εργαλεία διαχείρισης φήμης εταιριών.
Στο δεύτερο μέρος της εργασίας καταγράφονται τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη με σκοπό να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο επηρεάζονται οι καταναλωτές από διάφορους παράγοντες που καθορίζουν τη φήμη επιβεβαιώνοντας τις παρατηρήσεις που διατυπώθηκαν στο πρώτο μέρος και αναδεικνύοντας και άλλες πτυχές που πρέπει να λάβουν υπόψη οι εταιρίες που ασχολούνται με το αντικείμενο. Προφανώς, πολλά είναι τα ζητήματα που προκύπτουν σχετικά με διάφορες πλευρές της διαδικτυακής φήμης, τα οποία καλούνται να απαντήσουν μελλοντικές έρευνες.