Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η αμφίδρομη σχέση ανάμεσα στην επίδραση που ασκεί η συμπεριφορά του καταναλωτή στη διαμόρφωση της φήμης μιας εταιρίας και το αντίστροφο: Μελέτη εργαλείων και πρακτικών

    Thumbnail
    View/Open
    ΚΠΣ-2021-00055.pdf (2.559Mb)
    Date
    2021-10
    Author
    Καπετανάκη, Γαρυφαλλιά
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στο πλαίσιο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής μελετήθηκε η έννοια της διαδικτυακής φήμης και η σημασία της για μια εταιρία. Στη συνέχεια, αναλύθηκαν οι επιμέρους παράγοντες που την καθορίζουν, όπως τα στοιχεία εκείνα που τη διαμορφώνουν, τρόποι διαχείρισής της και ταξινομίες χαρακτηριστικών των συστημάτων διαχείρισης φήμης. Για να είναι εφικτή η μελέτη των στοιχείων που συγκροτούν τη διαδικτυακή φήμη είναι αναγκαίο να βρεθούν αποτελεσματικές μέθοδοι εξόρυξης και ταξινόμησης των στοιχείων που έχουν σχέση με αυτήν, γι’ αυτό κατεγράφησαν μέθοδοι που έχουν σχέση με τη μηχανική μάθηση, τη χρήση λεξικών και τις Ηybrid Αpproaches. Μελετήθηκαν οι προκλήσεις και τα προβλήματα στη μέτρηση , αποτύπωση και υπολογισμό της φήμης και το πώς η τεχνολογία blockchain μπορεί να τεθεί στην υπηρεσία των συστημάτων διαχείρισης φήμης. Τέλος, διερευνήθηκαν διάφορα εργαλεία διαχείρισης φήμης εταιριών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας καταγράφονται τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη με σκοπό να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο επηρεάζονται οι καταναλωτές από διάφορους παράγοντες που καθορίζουν τη φήμη επιβεβαιώνοντας τις παρατηρήσεις που διατυπώθηκαν στο πρώτο μέρος και αναδεικνύοντας και άλλες πτυχές που πρέπει να λάβουν υπόψη οι εταιρίες που ασχολούνται με το αντικείμενο. Προφανώς, πολλά είναι τα ζητήματα που προκύπτουν σχετικά με διάφορες πλευρές της διαδικτυακής φήμης, τα οποία καλούνται να απαντήσουν μελλοντικές έρευνες.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5085
    Collections
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013