Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ΔΟΠ στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Η περίπτωση του Ραδιοφωνικού Ιδρύματος Κύπρου

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2021-00228.pdf (2.575Mb)
    Date
    2021-05
    Author
    Κουρρή, Δέσποινα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η ποιότητα είναι αυτό που κάνει μια επιχείρηση να ξεχωρίζει, είτε αυτή προσφέρει προϊόντα είτε υπηρεσίες. Διαχρονικά συνδέεται στο μυαλό των πολιτών ως η διαφοροποίηση από αντίστοιχα, παρόμοια ή ανάλογα προϊόντα και υπηρεσίες. Στην περίπτωση των Ραδιοτηλεοπτικών μέσων τα δεδομένα είναι πολύ διαφορετικά. Η αμεσότητα η εγκυρότητα και κυρίως η αξιοπιστία χρειάζονται γερές βάσεις για να εδραιωθούν στην συνείδηση του κόσμου και πολύ σκληρή δουλεία χωρίς λάθη για να διατηρηθούν. Η σωστή εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε έναν οργανισμό όπως είναι το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου απαιτεί από ολόκληρο τον επιχειρησιακό οργανισμό να λειτουργεί ως ένα καλό-κουρδισμένο ρολόι με άψογο συγχρονισμό το οποίο δεν χάνει ούτε δευτερόλεπτο. Στόχος η εισαγωγή καινοτόμων δομών, διεργασιών ,οράματος , κλίματος συνεργασίας, ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκόμενων μελών του, κοινούς στόχους και κοινό όραμα . Η παρούσα εργασία στοχεύει αφενός στην θεωρητική παρουσίαση της έννοιας της ποιότητας και της ανάλυσης των εργαλείων της Διοίκησης Ολικής Ποιότητάς , της ανάλυσης των προτύπων ISO, του κοινού πλαισίου αξιολόγησης ΚΠΑ, της ικανοποίησης των εργαζομένων στο Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου και αφετέρου να αναδείξει κενά λάθη και παραλείψεις που λειτουργούν αρνητικά ως προς το ποιοτικό αποτέλεσμα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5069
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013