Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Πέτρος
dc.contributor.authorΠαπαναστασίου, Κωνσταντίνος
dc.contributor.otherPapanastasiou, Constantinos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-09-10T10:41:39Z
dc.date.available2021-09-10T10:41:39Z
dc.date.copyright2021-09-10
dc.date.issued2021-04
dc.identifier.otherMBA/2021/00876el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5059
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ικανοποίηση του πελάτη υπήρξε πάντοτε ο στόχος των επιχειρήσεων αφού η υλοποίηση του στόχου αυτού θα έφερνε αυτόματα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση το οποίο έχει στρατηγική σημασία. Πλέον στις μέρες μας οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την ικανοποίηση του πελάτη ως ένδειξη της επίδοσης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους και επίσης λειτουργεί και ως δείκτης του μελλοντικού σχεδιασμού της επιχείρησης. Οι εταιρείες διαμορφώνουν και προβάλλουν στρατηγικές που έχουν στόχο την ικανοποίηση του πελάτη, ενώ παλιότερα ο μεγάλος τους στόχος ήταν η αύξηση του μεριδίου της αγορά. Ο λόγος που έγινε η αλλαγή αυτή στον σχεδιασμό και τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων βασίζεται στην πεποίθηση ότι οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι μια σοβαρή ένδειξη της μελλοντικής πορείας της επιχείρησης. Η πτυχιακή αυτή εργασία στοχεύει να αναλύσει την ικανοποίηση πελατών σε ένα αληθινό περιβάλλον και μια πραγματική επιχείρηση, ερευνώντας παράλληλα τους παράγοντες που αποτελούν την συγκεκριμένη επιχείρηση και ταυτόχρονα να αναπτύξει τους λόγους για τους οποίους οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα της μέτρησης ικανοποίησης των πελατών τους. Σαν μέρος της πτυχιακής εργασίας έγινε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου σε πελάτες της επιχείρησης Alumil CY Ltd. Σκοπός του ερωτηματολογίου ήταν: - να ερευνηθεί ο γενικός βαθμός ικανοποίησης των πελατών - να ερευνηθούν οι λόγοι που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών και τους προσδιορίζουν, επηρεάζουν ή διαμορφώνουν τα χαρακτηριστικά ή τη συμπεριφορά τους - να εξεταστεί η καταναλωτική συμπεριφορά πελατών - να αντιληφθούμε τυχόν προβλήματα/ελλείψεις/ στερήσεις - να προταθούν λύσεις Αυτό που παρατηρούμε και μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ότι στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον στον κόσμο των επιχειρήσεων υπάρχει κάτι που παραμένει σταθερό, και αυτό είναι η θετική σχέση μεταξύ ικανοποίησης και πίστης. Δηλαδή όσο πιο ικανοποιημένος νιώθει ο πελάτης από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρουμε τόσο πιο δύσκολα θα εγκαταλείψει την εταιρεία που συνεργάζεται για κάποιον άλλο ανταγωνιστή, και οι πιστοί πελάτες είναι αυτοί που δημιουργούν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην κάθε επιχείρηση και κατ’ επέκταση οδηγούν την εταιρεία στην κερδοφορία.el_GR
dc.format.extent74 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.titleΙκανοποίηση πελατών στην εταιρεία Alumil Cyel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractCustomer satisfaction has always been the goal of companies since the implementation of this goal would automatically bring a competitive advantage to the company which is of strategic importance. Nowadays, companies use customer satisfaction as an indicator of the performance of their products and services and also function as an indicator of the future planning of the business. Companies formulate and promote strategies aimed at customer satisfaction, while in the past their big goal was to increase market share. The reason for this change in business planning and behaviour is based on the belief that satisfied customers are a serious indication of the future course of the business. This dissertation aims to analyse customer satisfaction in a real environment and a real business, while researching the factors that consist the business and at the same time to develop the reasons why companies should understand the importance of measuring customer satisfaction. In an effort to understand as good as possible the clients of this business, a survey was conducted through a questionnaire on clients of Alumil CY Ltd. The purpose of the questionnaire was: - to investigate the general degree of customer satisfaction - investigate the reasons that affect customer satisfaction and identify influence or shape their characteristics or behaviour - to examine the consumer behaviour of customers - to perceive any problems / shortages / deprivations - propose solutions What we observe also through the results of this research is that in the ever-changing environment in the business world there is something that remains constant, and that is the positive relationship between satisfaction and loyalty. That is, the more satisfied the customer feels with the products and services we offer him, the harder it will be for him to leave the company they cooperate for another competitor, and loyal customers are the ones who create the competitive advantage in each company and consequently lead the company in profitability.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής