Show simple item record

dc.contributor.advisorΒορριά, Ευανθία
dc.contributor.authorΚούτσικος, Χρυσοβαλάντης
dc.contributor.otherKoutsikos, Chrysovalantis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-09-10T10:39:40Z
dc.date.available2021-09-10T10:39:40Z
dc.date.copyright2021-07-16
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2021/00220el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5054
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης, της διασύνδεσης και των ραγδαίων τεχνολογικών αλλαγών, η υποχρέωση του δημόσιου τομέα να παρέχει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους πολίτες έχει γίνει δύσκολο έργο. Η ενσωμάτωση των αρχών και των εργαλείων Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας στις δημόσιες υπηρεσίες μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική δεδομένου ότι συμβάλλουν στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, βοηθούν στην κατανόηση του τρόπου οργάνωσης και λειτουργίας του οργανισμού, καθώς και αλλαγή της στάσης των εργαζομένων έναντι της υιοθέτησης μιας ποιοτικής κουλτούρας Από τα μέσα της δεκαετίας του '00, πολλά προγράμματα έχουν εφαρμοστεί στην Ελλάδα για τη βελτίωση της ποιότητας των δημόσιων υπηρεσιών, η οποία, μέχρι εκείνη τη στιγμή, υπαγορεύτηκε μόνο από την ανάγκη ενοποίησης των σχετικών χρηματοδοτικών πόρων της ΕΕ. Αυτή η εργασία είναι το πρώτο μέρος μιας μελέτης σχετικά με την εφαρμογή βασικών εννοιών διαχείρισης στον ελληνικό δημόσιο τομέα από το έτος 2004, όταν τέθηκε σε ισχύ ο Νόμος 3230/2004 Συγκεκριμένα προσπαθεί να καταγράψει και να αξιολογήσει την εμπειρία από την εφαρμογή του «Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης» στις ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες. Προς το σκοπό αυτό, οι απόψεις και οι απόψεις εμπειρογνωμόνων του δημόσιου τομέα αναλύονται με τη χρήση συνεντεύξεων και ερωτηματολογίων. Η εργασία μας θα ασχοληθεί διεξοδικά με την έρευνα για την αποτελεσματική ή μη χρήση του ΚΠΑ στην Διεύθυνση Αλλοδαπών και Μετανάστευσης Βορείου Τομέα και Ανατολικής Αττικής.el_GR
dc.format.extent86 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel_GR
dc.subjectPublic administrationel_GR
dc.titleΔημόσια διοίκηση και ποιοτική εξυπηρέτηση του πολίτη. Η περίπτωση της διεύθυνσης αλλοδαπών και μετανάστευσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn the modern age of globalization, interconnection and rapid technological change, the obligation of the public sector to provide the best possible services to citizens has become a difficult task. The integration of Total Quality Management principles and tools in public services can be crucial as they help to improve the services provided, provide better customer service, help to understand the organization and operation of the organization, and change the attitude of employees towards of adopting a quality culture Since the mid-00s, many programs have been implemented in Greece to improve the quality of public services, which, until then, was dictated only by the need to consolidate the relevant EU funding. This work is the first part of a study on the application of key management concepts in the Greek public sector since 2004, when Law 3230/2004 entered into force. Specifically, it tries to record and evaluate the experience from the implementation of the “Common Framework Evaluation” in the Greek public services. To this end, the views and opinions of public sector experts are analyzed using interviews and questionnaires. Our work will deal in detail with the research on the effective or ineffective use of CFR in the Directorate of Foreigners and Immigration of the Northern Sector and Eastern Attica. el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record