Show simple item record

dc.contributor.advisorΦραγκάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΜπιλίρη, Μαριάννα
dc.contributor.otherMpiliri, Marianna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-08-31T08:52:19Z
dc.date.available2021-08-31T08:52:19Z
dc.date.copyright2021-08-31
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherΕΠΑ/2021/00076el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5014
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ πανδημία Coronavirus (COVID-19) έφερε μια μεγάλη πρόκληση στην κοινωνία μας και σε όλο τον κόσμο, γεγονός που οδήγησε στην ανάγκη για υποχρεωτική αλλαγή σε σχεδόν όλες τις πτυχές της ζωής μας. Αναμφίβολα, η εκπαίδευση ήταν και εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο πληττόμενους τομείς αυτής της πανδημίας. Σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί έχουν αναγκαστεί να προσαρμοστούν σε διαδικτυακά συστήματα και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Κύριος σκοπός και επιμέρους στόχοι αυτής της μελέτης που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 55 εκπαιδευτικών της επαγγελματικής εκπαίδευσης ενηλίκων που διδάσκουν στην Ελλάδα και 24 εκπαιδευόμενων κατά την διάρκεια της περιόδου του Lockdown, ήταν η διερεύνηση και η ανάλυση των δυσκολιών που αντιμετωπίστηκαν από εκπαιδευτικούς και οι εκπαιδευόμενους στις διαδικτυακές πρακτικές μάθησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας, των αλλαγών που αναμένονται στις εκπαιδευτικές πρακτικές παγκοσμίως στην μετά COVID-19 εποχή και τα μέτρα που, κατά την άποψη τους, θα πρέπει να ληφθούν στην εκπαίδευση σε περίπτωση εμφάνισης παρόμοιου φαινομένου στο μέλλον. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω διαδικτυακών ερωτηματολογίων και διαδικτυακών συνεντεύξεων, ενώ τα ερευνητικά εργαλεία αναπτύχθηκαν από την ερευνήτρια και αναλύθηκαν χρησιμοποιώντας περιγραφικά στατιστικά στοιχεία. Τα πορίσματα της προαναφερθείσας μελέτης καταδεικνύουν ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί και εκπαιδευόμενοι αντιμετώπισαν προβλήματα κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών μαθησιακών πρακτικών τους, αναμένουν κάποιες αλλαγές στις εκπαιδευτικές πρακτικές στον κόσμο μετά το COVID-19 και πιστεύουν ότι πρέπει να ληφθούν ουσιαστικά μέτρα στην εκπαίδευση ενάντια σε μια πιθανή μελλοντική εστία. Στο τέλος της μελέτης δόθηκαν ορισμένες συστάσεις για τους εκπαιδευτικούς, τους υπευθύνους λήψης αποφάσεων και τους ερευνητές σχετικά με τον μετα-COVID κόσμο στην εκπαίδευση.el_GR
dc.format.extentxiv, 131 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση Ενηλίκωνel_GR
dc.subjectAdult educationel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectDistance educationel_GR
dc.titleΗ εξ αποστάσεως επαγγελματική εκπαίδευση στο πλαίσιο μιας πανδημίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractCoronavirus pandemic (COVID-19) has brought a great challenge to our society and worldwide, which has led to the need for change in almost every aspect of our lives. Undoubtedly, education has been and still is one of the most affected fields of this pandemic. In all levels of education, teachers have been forced to adapt themselves to the use of online systems in a very short period of time. The main purposes and goals of this research, which was conducted with the participation of 55 vocational education teachers and 24 vocational education trainees in Greece during the lockdown period due to COVID-19, were the investigation and analysis of the challenges-difficulties that vocational trainers and trainees have faced in online learning practices during the pandemic, the changes that await in educational practices after COVID-19 and the measurements which, according to them, should be taken regarding online education in case of a similar situation in the future. Data was collected through online questionnaires and online interviews, while research tools were developed by the researcher and analyzed using descriptive statistics. The main results of this study demonstrated that most of the trainers and trainees had faced problems during their online learning practices, they expected changes in educational practices in the world after COVID-19 and believed that significant measures need to be taken in education against any similar phenomenon. At the end of the study recommendations were given to educators, decision makers and researchers about education in the post-COVID-19 world.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record