Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι ζωντανοί νεκροί χαρακτήρες και το Γκροτέσκο στα έργα Περιμένοντας τον Γκοντό, Τέλος Παιχνιδιού και Ευτυχισμένες Μέρες του Σάμιουελ Μπέκετ

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2021-00161.pdf (958.4Kb)
    Date
    2021-05
    Author
    Φίλη, Φρειδερίκη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο να αναδείξει την παρουσία της έννοιας του θανάτου αλλά και τη χρήση του γκροτέσκο στα έργα Περιμένοντας τον Γκοντό, Τέλος Παιχνιδιού και Ευτυχισμένες Μέρες του Σάμιουελ Μπέκετ. Στο πρώτο μέρος παρατίθενται δυο εισαγωγικά κεφάλαια γενικής ανασκόπησης που αφορούν τη δραματουργία και τα δραματικά πρόσωπα του Σάμιουελ Μπέκετ. Σκοπός τους είναι να προετοιμάσουν το έδαφος για το κύριο θέμα της εργασίας αναγνωρίζοντας τους συντελεστές επιρροής και τα χαρακτηριστικά του συγγραφέα όπου συμβάλουν στη ανάδειξη των βασικών ζητημάτων των έργων. Ακολουθεί ανά κεφάλαιο, μία ανάλυση για κάθε ένα από τα προαναφερθέντα έργα, με αναφορές στα ίδια τα κείμενα. Το μεταφυσικό, υπαρξιακό άγχος, κοινός παρανομαστής και στα τρία αυτά έργα του Μπέκετ, προσδίδει στους πρωταγωνιστές του μια ιδιάζουσα συμπεριφορά αναμονής. Οι χαρακτήρες εκπροσωπούν μια σκιά του εαυτού τους, με νοσηρή αντιμετώπιση της πραγματικότητας που βιώνουν και σαφέστατα με μία τετελεσμένη αντίληψη προς την αναζωπύρωση της ζωής τους. Τα παραπάνω στοιχεία οδηγούν στον χαρακτηρισμό «ζωντανοί-νεκροί». Το τελευταίο κεφάλαιο αφορά μία ανάλυση του γκροτέσκο ύφους που ενυπάρχει στα παραπάνω έργα και εστιάζει στο πώς αυτό συνδέεται με την τραγικότητα, σε πείσμα της «ελαφριάς» ατμόσφαιρας τους που επιχειρεί να αποδώσει ο συγγραφέας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5009
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013