Show simple item record

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Κλήμης
dc.contributor.authorΠατιράκη, Ευφροσύνη
dc.contributor.otherPatiraki, Efrosyni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-08-19T06:18:36Z
dc.date.available2021-08-19T06:18:36Z
dc.date.copyright2021-08-19
dc.date.issued2021-03
dc.identifier.otherΚΠΣ/2021/00053el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4991
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ χρήση των νέων τεχνολογιών αποκτά καθημερινά ολοένα και περισσότερους οπαδούς. Η απλοποίηση των συστημάτων, η οικονομικότερη διάθεση προϊόντων και η εξάπλωση του ίντερνετ είναι ορισμένοι από τους λόγους που την έκαναν πιο προσιτή, ενώ οι συνθήκες της πανδημίας, όπως οι επανειλημμένοι κατ’ οίκον εγκλεισμοί και η φυσική κοινωνική αποστασιοποίηση, αν και βίαια την εκτόξευσαν. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, προέκυψε η σκέψη για το σχεδιασμό μίας πλατφόρμας για άτομα με αναπηρία που θα παρουσιάζει υπηρεσίες υγείας και ευεξίας και αξιολόγηση αυτών από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους. Στο πρώτο μέρος της παρούσας διπλωματικής διατριβής διεξήχθη βιβλιογραφική έρευνα με σκοπό να αποδοθεί ο ορισμός των ατόμων με αναπηρία και να προσδιοριστούν οι επιμέρους κατηγορίες αυτής της ευρείας ομάδας. Συμπληρωματικά χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα από υφιστάμενες στατιστικές έρευνες στον ελλαδικό χώρο αναφορικά με το πλήθος και τις κατηγορίες των ατόμων που συμπεριλαμβάνονται στα άτομα με αναπηρίες. Κατόπιν, εξετάστηκε βιβλιογραφικά η έννοια της ηλεκτρονικής προσβασιμότητας και οι βασικοί κανόνες που τη διέπουν και αναζητήθηκε η σημασία της σε διεθνές, ευρωπαϊκό και εγχώριο επίπεδο μέσα από αναγνωρισμένα θεσμικά όργανα. Στα τρία αυτά επίπεδα εξετάσθηκε και η σημαντική παράμετρος της αξιολόγησης. Στο δεύτερο μέρος της διπλωματικής διατριβής πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα πεδίου στις πλατφόρμες Ratemds, Doctoranytime, Tripadvisor και Skroutz που παρουσιάζουν και αξιολογούν υπηρεσίες ή προϊόντα. Στο τρίτο μέρος ακολουθεί ο σχεδιασμός της νέας πλατφόρμας που έχει λάβει στοιχεία από όλες τις πλατφόρμες που εξετάστηκαν κατά την παρατήρηση. Οι τέσσερις πλατφόρμες που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα πεδίου απευθύνονται στο γενικό πληθυσμό και δεν έχουν καμία ρύθμιση που να εξυπηρετεί την πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική έρευνα ως προς τις προϋποθέσεις που οφείλει να πληροί μία διαδικτυακή παρουσία για να είναι προσβάσιμη.el_GR
dc.format.extentxii, 155 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑξιολόγηση Τεχνολογιών Υγείαςel_GR
dc.subjectHealth technology assessmentel_GR
dc.titleΣχεδιασμός διαδικτυακής πλατφόρμας παρουσίασης και αξιολόγησης υπηρεσιών υγείας και ευεξίας για άτομα με αναπηρίαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe use of new technologies is gaining more and more fans every day. Simplification of systems, lower price of high-tech products, and the spread of the Internet are some of the reasons that have made them more accessible, while pandemic conditions such as repeated home-staying and physical social distancing, sky-rocketed their usage. Taking into account all of the above, gave birth to an idea to design a platform for people with disabilities that will present health and wellness services, and their evaluation by the users themselves. In the first part of this dissertation, a bibliographic research was conducted in order to provide a definition of the term “people with disabilities”, and to identify the sub-categories of this broad group. Additionally, data from existing statistical surveys in Greece was used to determine the number and categories of people with disabilities. Then, the concept of electronic accessibility and the basic rules that govern it were examined in the literature, and its importance was sought at international, European and domestic level through recognized institutions. At these three levels, the parameter of the evaluation was examined. In the second part of the dissertation, a qualitative field research was conducted on the Ratemds, Doctoranytime, Tripadvisor and Skroutz platforms that present and evaluate services or products. The third part follows the design of the new platform that has received data from all platforms examined during the observation. The four platforms included in the field research are aimed at the general population and have no arrangements for the access of people with disabilities. For this reason, a literature review was conducted as to the conditions that an online presence must meet in order to be accessible.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record