Show simple item record

dc.contributor.advisorΑντρέου, Σοφία
dc.contributor.authorΓαβριήλ, Άντρη
dc.contributor.otherGabriel, Antri
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-07-30T08:16:50Z
dc.date.available2021-07-30T08:16:50Z
dc.date.copyright2021-07-26
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherMBA/2021/00866el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4989
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑδιαμφισβήτητα ο ρόλος του εκπαιδευτικού ηγέτη είναι ζωτικής σημασίας για την ομαλή λειτουργεία του σχολείου και την αποτελεσματική επίτευξη των στόχων της σχολικής κοινότητας. Το στυλ ηγεσίας και οι δεξιότητες που μπορούν να αναπτύξουν οι σχολικοί ηγέτες ποικίλουν και επαφίεται στους ίδιους τι θα επιλέξουν, ανάλογα με τις περιστάσεις και την προσωπικότητα τους. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η καταγραφή των χαρακτηριστικών των εκπαιδευτικών ηγετών, των στυλ ηγεσίας που ακολουθούν καθώς και η άποψη των μαθητών Μέσης Εκπαίδευσης για τον διευθυντή του σχολείου τους. Η διερεύνηση και η συλλογή των δεδομένων έγινε με την μέθοδο του ερωτηματολογίου σε μαθητές δημοσίων γυμνασίων και λυκείων. Οι μαθητές αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι της σχολικής κοινότητας και η άποψη τους θα πρέπει να θεωρείται σημαντική τόσο από τους εκπαιδευτικούς όσο και από τους διευθυντές. Με την συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων έγινε μια αποτύπωση της παρούσας κατάστασης που επικρατεί στα δημόσια σχολεία της Κύπρου. Η έρευνα κατέγραψε την άποψη των μαθητών σχετικά με τα μοντέλα διοίκησης που εφαρμόζονται, τα χαρακτηριστικά και τις δεξιότητες που κατέχουν οι σχολικοί ηγέτες καθώς και το στυλ ηγεσίας που εφαρμόζουν. Πρωταγωνιστικό ρόλο στην εργασία είχαν οι ίδιοι οι μαθητές αφού με βάση τις δικές τους απαντήσεις έγινε η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και εξαγωγή των συμπερασμάτων.el_GR
dc.format.extent57 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτική ηγεσίαel_GR
dc.subjectEducational leadershipel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτική ηγεσία -- Κύπροςel_GR
dc.subjectEducational leadership -- Cyprusel_GR
dc.titleΗ εκπαιδευτική ηγεσία και η άποψη των μαθητών για τη διοίκηση των σχολείων τους: Η περίπτωση της Μέσης Εκπαίδευσης στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractUndoubtedly the role of the educational leader is vital for the smooth operation of the school and successfully achieving its goals. Depending on the circumstances and personality the leadership style and skills that school leaders can develop vary and it is up to them to choose. The aim of this dissertation was to record the characteristics of educational leaders, the leadership styles they follow as well as the view of Secondary Education students regarding their school principal. The investigation and data collection has been done with the method of the questionnaire to students at public high schools and lyceums. Students consist a big part of the school community and their point of view should be considered important by both teachers and principals. The data analysis of the questionnaires captured the current situation prevailing in public schools of Cyprus. The survey, examined from a student’s perspective the management models applied, the traits and skills possessed by the school leaders as well as the leadership style they follow. In this dissertation the students themselves play a leading role, since based on their own answers, the results will be evaluated, and conclusions drawn.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record