Show simple item record

dc.contributor.advisorΧασάπης, Κρίστης
dc.contributor.authorΣτυλιανού, Κωνσταντίνος
dc.contributor.otherStylianou, Constantinos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-07-30T08:16:39Z
dc.date.available2021-07-30T08:16:39Z
dc.date.copyright2021-07-26
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.otherMBA/2021/00865el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4988
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η παράλληλη αλληλεπίδραση της με την κοινωνία έχουν εξελίξει το διαδίκτυο από ένα εργαλείο ανάγνωσης στατικών πληροφοριών και απλής επικοινωνίας μεταξύ χρηστών σε μια διαδραστική πλατφόρμα πολυμεσικού περιεχομένου με εφαρμογές και υπηρεσίες που έχουν σημαντική επίδραση στην κοινωνία και την οικονομία. Ως εκ τούτου η πρόσβαση στο διαδίκτυο μπορεί και πρέπει να χαρακτηρίζεται πλέον ως κοινωνικό αγαθό και ως τέτοιο θα πρέπει να προσφέρεται στους καταναλωτές διατηρώντας συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ποιότητας και αξιοπιστίας τα οποία είναι απαραίτητα για να υποστηρίξουν με ικανοποιητικό και αξιόπιστο τρόπο την πλειάδα υπηρεσιών που προσφέρονται. Στην παρούσα διατριβή αφού παραθέσουμε το θεωρητικό υπόβαθρο που αφορά την ποιότητα υπηρεσίας και την συμπεριφορά καταναλωτών σχετικά με μια υπηρεσία πρόσβασης διαδικτύου εστιάζουμε στην κυπριακή αγορά με στόχο να καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι Κύπριοι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες διαδικτύου, ποιους θεωρούν τους σημαντικότερους παράγοντες για την αξιολόγηση της ποιότητας της υπηρεσίας πρόσβασης διαδικτύου και πώς αξιολογούν στην πράξη την συνολική ποιότητα εμπειρίας που λαμβάνουν από την υπηρεσία διαδικτύου στην οποία είναι συνδρομητές. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την απάντηση των πιο πάνω ερωτημάτων ήταν η συλλογή των απαραίτητων στοιχείων μέσω σχετικής έρευνας καταναλωτών με τη χρήση σχετικού ερωτηματολογίου. Από την αξιολόγηση και ανάλυση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου διαφάνηκε ότι οι Κύπριοι χρήστες διαδικτύου ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την ποιότητα της υπηρεσίας που λαμβάνουν από τον παροχέα τους αλλά παράλληλα στερούνται βασικών γνώσεων όσον αφορά τα δικαιώματα τους σχετικά με θέματα προστασίας καταναλωτών και παροχής σχετικών με την ποιότητα πληροφοριών από τους παροχείς, ενώ παράλληλα δεν προβαίνουν σε συστηματικό έλεγχο της απόδοσης της υπηρεσίας τους. Τέλος η ικανοποίηση των Κυπρίων όσον αφορά την ποιότητα των υπηρεσιών που λαμβάνουν κρίνεται ως υψηλή και κυμαίνεται στο 80% και για τις δυο τεχνολογίες πρόσβασης (κινητή και σταθερή) γεγονός που καταδεικνύει και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχονται από τους τοπικούς παροχείς.el_GR
dc.format.extentviii, 74 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΥπηρεσίες παροχής διαδικτύου -- Κύπροςel_GR
dc.subjectInternet access service -- Cyprusel_GR
dc.titleΗ ποιότητα υπηρεσίας (QoS) στις υπηρεσίες παροχής διαδικτύου. Πως διαμορφώνεται η σύγχρονη αγορά των υπηρεσιών παροχής διαδικτυακού στην κυπριακή αγορά τόσο από την πλευρά των παροχέων όσο και από την πλευρά των καταναλωτώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe rapid development of technology and its parallel interaction with society have evolved the internet from a tool for reading static information and simple communication between users to an interactive multimedia platform with applications and services that have a significant impact on society and the economy. Therefore, internet access can and should now be characterized as a social good and as such should be offered to consumers while maintaining specific quality and reliability characteristics that are necessary to satisfactorily and reliably support the multitude of services offered. With the citation of the theoretical background regarding the quality of service and consumer behavior regarding an internet access service, this dissertation focuses on the Cyprus market in order to determine the way Cypriot consumers use internet services, who they consider to be the most important factors to evaluate the quality of the internet access service and how they evaluate in practice the overall quality of experience they receive from the internet service to which they are subscribers. The methodology used to answer the above questions was to collect the necessary data through relevant consumer research using a relevant questionnaire. The evaluation and analysis of the results of the questionnaire showed that Cypriot internet users are particularly interested in the quality of service they receive from their provider but at the same time lack basic knowledge regarding their rights regarding consumer protection issues and the provision of quality information by the providers, while at the same time they do not systematically test the performance of their service. Finally, the satisfaction of Cypriots in terms of the quality of services they receive is considered high and ranges at 80% for both access technologies (mobile and fixed), which demonstrates the high level of services provided by local providers.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record