Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η ανάγκη, εξέλιξη και συμβολή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη διαχείριση μιας κρίσης: Η πανδημία της Covid 19

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2021-00905.pdf (980.7Kb)
    Date
    2021-05
    Author
    Γεωργίου, Έλενα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα έρευνα διερεύνησε την ετοιμότητα της εκπαιδευτικής ηγεσίας στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, κατά τη διάρκεια της κρίσης της Covid-19, καθώς και τα προβλήματα τα οποία αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτικοί. Παράλληλα, αναζήτησε τρόπους βελτιστοποίησης του συστήματος για επιτυχή μελλοντική εφαρμογή της, αλλά και διατήρησης της διαδραστικότητας. 165 εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο το οποίο αναπτύχθηκε βάσει της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί εκτιμούν ότι δεν υπήρξε επαρκής προετοιμασία από το ΥΠΠΑΝ, κυρίως σε ότι αφορά στην τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων, αλλά και των εμπλεκομένων, καθώς και στην παροχή θεωρητικής κατάρτισης, επιβεβαιώνοντας έτσι τη βασική υπόθεση της παρούσας έρευνας. Περαιτέρω, οι εκπαιδευτικοί φαίνεται να συμφωνούν κατά πλειοψηφία με τα προβλήματα τα οποία δυσχέραναν την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ενώ υπέδειξαν τη σημαντικότητα των προτεινόμενων τρόπων βελτιστοποίησής της. Ένα από τα βασικά ευρήματα το οποίο προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση είναι το μεγάλο ποσοστό των εκπαιδευτικών οι οποίοι θεωρούν ότι κατά τη διάρκεια εφαρμογής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, δεν επιτεύχθηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί στόχοι, ενώ θεωρούν ότι αυτού του είδους εκπαίδευση, δεν είναι εξίσου αποτελεσματική με τη διά ζώσης. Τα αποτελέσματα θα είναι σημαντικά για χρήση στην αναδιοργάνωση του εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αλλά και στην ανασυγκρότηση των σχολικών μονάδων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4982
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013