Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αγαμέμνων - Τέταρτη διάσταση του Γιάννη Ρίτσου: από την ποίηση στο θέατρο. Το σκηνοθετικό εγχείρημα του Δημήτρη Γεωργαλά

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΘΣΠ-2021-00155.pdf (5.141Mb)
    Ημερομηνία
    2021-06
    Συγγραφέας
    Σοφιανός, Γεράσιμος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία στοχεύει στην διερεύνηση και μελέτη της πρακτικής διάστασης της θεατρικής τέχνης. Στόχος είναι να μελετηθεί η πρόθεση θεατρικής απόδοσης και δραματοποίησης ενός ποιητικού κειμένου, συγκεκριμένα του έργου: Αγαμέμνων του Γιάννη Ρίτσου, από την Τέταρτη Διάσταση. Τα βασικά ερευνητικά ζητήματα που τίθενται είναι τα παρακάτω: Πώς σκηνοθετούμε ένα ποιητικό έργο; Ποιοί είναι οι λόγοι επιλογής του συγκεκριμένου έργου; Πώς επιδιώκει ο σκηνοθέτης να προσεγγίσει το συγκεκριμένο εγχείρημα; Tί είδους υποκριτική μέθοδος ακολουθείται; Γενικότερα, θα εξεταστούν τα εξελικτικά στάδια της δραματοποίησης του κειμένου και οι διαδικασίες μετάβασης από το κείμενο στην παράσταση. Η έρευνα αρχικά εστιάζει σε ένα γενικό πλαίσιο ανάλυσης της ποιητικής συλλογής, Τέταρτη Διάσταση. Ακολουθεί εκτενής ανάλυση του Αγαμέμνονα και στη συνέχεια παρατίθεται η μελέτη πάνω στο πρακτικό κομμάτι της θεατρικής απόδοσης της συγκεκριμένης ποιητικής σύνθεσης. Θα διερευνηθεί η επικοινωνία του σκηνοθέτη με τους ηθοποιούς, αλλά και με τους υπόλοιπους συνεργάτες όπως ο σκηνογράφος, ο σχεδιαστής φωτισμού, ο ενδυματολόγος. Αυτά είναι τα ζητήματα που έχουν τεθεί στο κύριο μέρος της παρούσας εργασίας, με την προσδοκία να δημιουργήσει προοπτική για περαιτέρω έρευνα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4969
    Συλλογές
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013