Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Αντώνιος
dc.contributor.authorΔουδούμη, Ανέστης
dc.contributor.otherDoudoumi, Anestis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-07-22T08:52:54Z
dc.date.available2021-07-22T08:52:54Z
dc.date.copyright2021-07-22
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2021/00217el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4936
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο στρατηγικό μάνατζμεντ αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά και ενδιαφέροντα πεδία της διοίκησης επιχειρήσεων, καθώς βοηθά την εκάστοτε διοίκηση να προβεί στις κατάλληλες ενέργειες, προκειμένου να επιτύχει την επιθυμητή απόδοση και τα ανάλογα κέρδη. Για να θέσει τα θεμέλια της μακροχρόνιας επιβίωσης, το στρατηγικό μάναζτμεντ θα πρέπει να έχει ως επίκεντρο τη διαχείριση των αλλαγών, ώστε να πετύχει ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ειδικότερα μάλιστα εάν η επιχείρηση αντιμετωπίζει σοβαρά χρηματοοικονομικά και άλλα προβλήματα. Τα δύο πρώτα κεφάλαια της παρούσας εργασίας προσεγγίζουν θεωρητικά το στρατηγικό μάνατζμεντ και το σκοπό του. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μία εννοιολογική προσέγγιση, τους λόγους που οδηγούν μία επιχείρηση σε αναδιοργάνωση, αλλά και τη διαδικασία και τις συνέπειες της αναδιοργάνωσης. Στη συνέχεια στο τέταρτο κεφάλαιο κάνουμε λόγο για την αποεπένδυση, με έμφαση στις μορφές εξόδου από την αγορά. Το πέμπτο κεφάλαιο μας εισάγει στο εμπειρικό μέρος της παρούσας διπλωματικής εργασίας με την ανίχνευση του περιβάλλοντος της επιχείρησης ΛΑΡΚΟ, η οποία είναι μια ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης λόγω σοβαρών ανταγωνιστικών και χρηματοοικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπισε κατά μεγάλα χρονικά διαστήματα και συνεχίζει να αντιμετωπίζει. Αρχικά πραγματοποιείται η ανάλυση PEST του μάκρο περιβάλλοντος, ενώ για τη μελέτη του Μίκρο – περιβάλλοντος, χρησιμοποιείται το υπόδειγμα των πέντε δυνάμεων του Porter. Στη συνέχεια του ιδίου κεφαλαίου παρουσιάζεται το εσωτερικό περιβάλλον, με μία ιστορική αναδρομή και στα ορόσημα της ΛΑΡΚΟ. Έπειτα μελετώνται η δομή, η κουλτούρα, οι πόροι και οι ικανότητες της επιχείρησης. Με την ανάλυση SWOT εντοπίζονται οι δυνάμεις, οι αδυναμίες του εσωτερικού περιβάλλοντος, αλλά και οι ευκαιρίες και απειλές του εξωτερικού περιβάλλοντος της ΛΑΡΚΟ. Στο έκτο κεφάλαιο αναφέρονται τα συμπεράσματα της εργασίας και στο τελευταίο κεφάλαιο κάνουμε λόγο για πιθανές πρωτοβουλίες – επενδυτικές ευκαιρίες για επιστροφή στη κερδοφορία.el_GR
dc.format.extent165 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικό μάνατζμεντel_GR
dc.subjectStrategic managementel_GR
dc.titleΈρευνα και στρατηγική ανάλυση της εταιρείας παραγωγής σιδηρονικελίου "LARCO"el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractStrategic management is one of the most important and interesting fields of business management, as it helps the administartion of each company to take the appropriate actions in order to achieve the desired performance and the corresponding profits. Every company in order to set the foundations for its survival, its dominance in the present, its successful course in the future, it has to focus on managing the changes in order to achieve a competitive advantage. The first two chapters of this thesis are the theoretical approach of strategic management and its purpose is to understand the basic concepts which are related to strategic management. In the third chapter is quoted a conceptual approach, the reasons that lead a company to reorganization but also the process and consequences of the reorganization. Furthermore, in the fourth chapter there is an approach about disinvestment and reorganization, mentioning the forms of exit from the market. The fith chapter introduces the practical part of this dissertation with the detection of the LARCO environment. Initially, the PEST analysis which is performed to the generalized environment, while for the study of the Micro-environment was used the model of Porter's five forces. In addition, at the same chapter, a study is made for the detection of the internal environment of LARCO, with a historical background and landmarks. Then the structure, culture, resources and capabilities of the company are studied. The SWOT analysis identifies the strengths, weaknesses of the internal environment and the opportunities and threats of the external environment of LARCO. The sixth chapter contains the conclusions of the thesis and in the last seveth chapter the possible initiatives - investment opportunitiesare quoted in order to return to profitability.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record