Show simple item record

dc.contributor.advisorΑναστασιάδου, Σοφία
dc.contributor.authorΦαρσακίδου, Μαριάννα Ν.
dc.contributor.otherFarsakidou, Marianna N.
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-07-09T08:40:55Z
dc.date.available2021-07-09T08:40:55Z
dc.date.copyright2021-07-09
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherMBA/2021/00895el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4916
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΚαθώς οι φορείς και οι οργανισμοί συνεχίζουν να επιβιώνουν στον σημερινό ανταγωνιστικό κόσμο, η ύπαρξη ηγετών και διευθυντών με ανεπτυγμένη τη συναισθηματική νοημοσύνη κρίνεται απαραίτητη. Εκτός από τη συναισθηματική νοημοσύνη, αξιόλογη κρίνεται και η ορθή χρήση καινοτομιών, υπηρετώντας πιστά τις αρχές του μάνατζμεντ. Βασικό σκοπό της παρούσας προσπάθειας αποτέλεσε η μελέτη της επίδρασης της συναισθηματικής νοημοσύνης σε συνδυασμό με τις καινοτομίες του μάνατζμεντ στην ανάπτυξη στρατηγικής αποτελεσματικής διοίκησης, μελετώντας τις επιπτώσεις αυτών των παραγόντων στους εργαζομένους. Ως προς τη μεθοδολογία για αυτή την έρευνα ακολουθήθηκε αρχικά η συγκέντρωση βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας που εξυπηρετούσαν το θέμα, ενώ στη συνέχεια διεξήχθη, με τη χρήση ερωτηματολόγιου 4 ενοτήτων, ποσοτική έρευνα σε δείγμα 120 ατόμων. Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα SPSS.25 και το πρόγραμμα Microsoft Excel. Από τα αποτελέσματα διαπιστώθηκε πως υπάρχει μια ουσιαστική σχέση μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης, της καινοτομίας του μάνατζμεντ και της διοίκησης, καθώς αποτυπώθηκε πως οι διευθυντές με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη αποτελούν τη βασική αιτία για τη δημιουργία θετικού εργασιακού κλίματος και απόδοσης του οργανισμού.el_GR
dc.format.extent93 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηel_GR
dc.subjectEmotional intelligenceel_GR
dc.subjectPrinciples of managementel_GR
dc.subjectΑρχές μάνατζμεντel_GR
dc.titleΣυναισθηματική νοημοσύνη και καινοτόμα χαρακτηριστικά Μάνατζμεντ στην ανάπτυξη στρατηγικής αποτελεσματικής διοίκησηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractAs organizations continue to survive in today's competitive world, having leaders and managers with developed emotional intelligence is essential. In addition to emotional intelligence, the proper use of innovation is also considered valuable, faithfully serving the principles of management. The main purpose of this effort was to study the effect of emotional intelligence in combination with management innovations in the development of effective management strategy, studying the effects of these of factors to employees. As for the methodology for this research, initially the collection of bibliography and articles that served the topic was followed, while then, using a questionnaire of 4 sections, a quantitative research was conducted on a sample of 120 people. The statistical program SPSS, 25 and the program Microsoft Excel were used for data analysis. The results showed that there is an essential relationship between emotional intelligence, management innovation and management, as it was shown that managers with high emotional intelligence are the main reason for creating a positive work climate and performance of the organization.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record