Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Κοινωνικά δίκτυα στην εκπαίδευση. Χρήση του Edmondo στην εκπαιδευτική διαδικασία

    Thumbnail
    View/Open
    ΚΠΣ-2020-00051.pdf (2.329Mb)
    Date
    2020-12
    Author
    Ζαρμπαλά, Δανίλια
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο ζωής των ανθρώπων. Η ανάδειξη των κοινωνικών μέσων και η μεγάλη δημοτικότητα τους, έχουν διαφοροποιήσει τον τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των ατόμων. Η επικοινωνία έχει μεταφερθεί στο Διαδίκτυο και η συνεργασία γίνεται μέσω κοινωνικών δικτύων. Τα κοινωνικά δίκτυα είναι μια ανερχόμενη τεχνολογία που προωθεί την δημιουργία περιεχομένου με πολλαπλές αναπαραστάσεις μέσα από την συνεργασία και την αλληλεπίδραση. Τα κοινωνικά μέσα έχουν διεισδύσει στην ζωή των ανθρώπων και χρησιμοποιούνται στη καθημερινή ζωή για επικοινωνία με φίλους και γνωστούς και στην επαγγελματική ζωή για προώθηση προϊόντων και διαφήμιση. Η ενσωμάτωσή τους στην εκπαίδευση είναι αναπόφευκτο γεγονός προκειμένου να εκσυγχρονιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και να προετοιμαστούν οι μαθητές για το μέλλον. Η χρήση τους στην εκπαίδευση μπορεί να προσφέρει ένα δωρεάν μέσο για την εκπαίδευση με πολλαπλά οφέλη. Η υποστήριξη πολλών εφαρμογών και υπηρεσιών, η αλληλεπίδραση και η συνεργατικότητα των κοινωνικών δικτύων μπορούν να εξελίξουν την εκπαιδευτική διαδικασία και να αυξήσουν την συμμετοχή των μαθητών. Αναμφισβήτητα όμως, η χρήση των κοινωνικών δικτύων συμπεριλαμβάνει και μειονεκτήματα, όπως ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η έλλειψη ασφάλειας όσον αφορά τα προσωπικά δεδομένα και η προστασία της ταυτότητας των μαθητών. Η εκπαίδευση οφείλει να εξελιχθεί έχοντας κατά νου την προστασία και ασφάλεια των μαθητών. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού για την υποστήριξη της ενσωμάτωσης των κοινωνικών δικτύων είναι καίριος στην εκπαιδευτικη διαδικασία. Είναι αναγκαίο να γίνουν και οι απαραίτητες μεταρρυθμίσεις και αλλαγές στην εκπαίδευση προκειμένου να μπορούν να στηρίξουν τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Η μελέτη περίπτωσης χρήσης ενός κοινωνικού δικτύου στην εκπαιδευτική διαδικασία στα πλαίσια της διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής στο 4 Γυμνάσιο, καλείται να απαντήσει στα ερωτήματα κατά πόσο μπορεί η ένταξη των νέων κοινωνικών μέσων να εκσυγχρονίσει και να υποστηρίξει την εκπαιδευτική διαδικασία και τους τρόπους με τον οποίο μπορεί να επηρεάσει το μαθησιακό αποτέλεσμα σε μια εποχή όπου το Διαδίκτυο παίζει σημαντικό ρόλο στην καθημερινή ζωή των μαθητών και τα κοινωνικά μέσα αποτελούν ένα σημαντικό μέρος του. Μετά την εφαρμογή του εκπαιδευτικού κοινωνικού δικτύου Edmodo ως υποστηρικτικό εργαλείο στην διδασκαλία του μαθήματος, οι μαθητές συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο σύμφωνα με το οποίο το 63% θεώρησε πως η χρήση ενός κοινωνικού δικτύου βοήθησε στην καλύτερη συνεργασία με τους συμμαθητές τους, στην συνεργασία με τον εκπαιδευτικό με ποσοστό 52,7% και το 58,9% στην εύκολη διαχείριση του περιεχομένου που δημιούργησαν. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το 76% θεώρησε ότι το Edmodo έπαιξε θετικό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία και το 81.5% απάντησε ότι η εφαρμογή του Edmodo έκανε το μάθημα πιο ενδιαφέρον.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4888
    Collections
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013