Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Θέατρο και νοητική υστέρηση. Δυνατότητες εφαρμογής θεατρικών πρακτικών σε ενήλικα άτομα μέτριας και ελαφριάς νοητικής υστέρησης

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΘΣΠ-2021-00153.pdf (1.130Mb)
    Ημερομηνία
    2021-01
    Συγγραφέας
    Κουτσούρη, Μαριάνθη
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται την δυνατότητα ενασχόλησης ενηλίκων με μέτρια και ελαφριά Νοητική Υστέρηση με το θέατρο. Εστιάζει ιδιαίτερα στον παιδαγωγικό χαρακτήρα του θεάτρου και στην κοινωνική διάσταση της εμπλοκής αυτής της ιδιαίτερης κοινωνικής ομάδας με την θεατρική τέχνη. Ως προς την μορφολογία, η διατριβή έχει δομηθεί βάσει τριών θεματικών ενοτήτων. Στην πρώτη, η οποία αφορά σε εισαγωγή στο θέμα, παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά της Νοητικής Υστέρησης και η κοινωνική πλαισίωση του ζητήματος. Στην δεύτερη, αναλύονται οι δυνατότητες ανάπτυξης των νοητικώς υστερούντων ατόμων μέσω της θεατρικής τέχνης και η παιδαγωγική και θεραπευτική δυναμική της. Στην τρίτη ενότητα, το πλέον εμπειρικό στάδιο της ανάλυσης, παρουσιάζονται συγκεκριμένες πρακτικές, μεθοδολογικές προσεγγίσεις και ασκήσεις εφαρμόσιμες σε ομάδες ατόμων με ελαφριά και μέτρια Νοητική Υστέρηση, καθώς και το παράδειγμα της αυστραλιανής ομάδας Back to Back Theatre. Μεθοδολογικά έχει υιοθετηθεί θεωρητική προσέγγιση βασισμένη σε βιβλιογραφική έρευνα πηγών κυρίως παιδαγωγικού και ψυχολογικού περιεχομένου, η οποία κρίθηκε η πλέον κατάλληλη για την ανάδειξη της αναγκαιότητας διδαχής της θεατρικής τέχνης σε άτομα με μέτρια και ελαφριά Νοητική Υστέρηση. Βάσει των στοιχείων που παρατίθενται συμπερασματικά καταλήγουμε στο γεγονός ότι η ενασχόλησή τους με το θέατρο είναι όχι μόνο εφικτή, αλλά και σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο αναγκαία.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4862
    Συλλογές
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013