Show simple item record

dc.contributor.advisorΑναστασιάδου, Σοφία
dc.contributor.authorΠουζούκκης, Γιαννάκης
dc.contributor.otherPouzoukkis, Giannakis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-03-03T08:44:31Z
dc.date.available2021-03-03T08:44:31Z
dc.date.copyright2021-03-01
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2020/00208el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4825
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ περίοδος που διανύουμε χαρακτηρίζεται από υψηλά ποσοστά ανεργίας, ιδιαίτερα των νέων καθιστώντας πιο επιτακτική την ανάπτυξη και παροχή υψηλού επιπέδου προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης. Μέσω των προγραμμάτων αυτών δίδεται η απαραίτητη κατάρτιση στους απόφοιτους, διανοίγοντας τους προοπτικές στην αγορά εργασίας. Η κατάρτιση αυτή προσφέρεται μέσω των εκπαιδευτικών προγραμμάτων τα οποία πραγματοποιούνται στις Τεχνικές και Επαγγελματικές Σχολές Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να εντοπιστούν και να μελετηθούν οι παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης των πιο πάνω προγραμμάτων. Για το σκοπό αυτό έχουν ετοιμαστεί και χορηγηθεί δύο ερωτηματολόγια, ένα το οποίο χορηγήθηκε στους εκπαιδευτικούς και ένα το οποίο χορηγήθηκε στους Διευθυντές των ΤΕΣΕΚ. Στα αρχικά κεφάλαια της διατριβής γίνεται εισαγωγή και θεωρητική προσέγγιση της έννοιας της ποιότητας όπως αυτή προσαρμόζεται στον τομέα της εκπαίδευσης. Ακολουθεί η παρουσίαση και ανάλυση των αποτελεσμάτων τα οποία προέκυψαν από τα ερωτηματολόγια. Στα τελευταία κεφάλαια προτείνονται τρόποι εξάλειψης η βελτίωσης των προβλημάτων καθώς και δράσεις για προώθηση του συστήματος και προσέλκυση μαθητών.el_GR
dc.format.extent86 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectSupply chain managementel_GR
dc.titleΗ διοίκηση ολικής ποιότητας στην εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης για τις τεχνικές και επαγγελματίκές σχολές εκπαίδευσης και κατάρτισης της Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe period we are going through is characterized by high unemployment rates, especially among young people, making it more imperative to develop and provide high-quality education and training programs. Through these programs, the necessary training is given to the graduates, opening their perspectives in the labor market. This training is offered through the educational programs that take place in the Technical and Vocational Schools of Education and Training. The purpose of this research is to identify and study the factors that affect the quality of education provided by the above programs. For this purpose, two questionnaires have been prepared and given, one which was given to the teachers and one which was given to the Directors of Technical and Vocational Schools of Education and Training. The initial chapters of the dissertation introduce and theoretically approach the concept of quality as it is adapted in the field of education. The following is the presentation and analysis of the results that emerged from the questionnaires. The last chapters suggest ways to eliminate or improve problems as well as actions to promote the system and attract students.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record