Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΧριστοφή, Ηλιάνα
dc.contributor.otherChristofi, Hliana
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-03-02T06:25:19Z
dc.date.available2021-03-02T06:25:19Z
dc.date.copyright2019-05
dc.date.issued2021-02-02
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00723el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4815
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παγκοσμιοποίηση των αγορών οδηγεί ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στην απόφαση για διεθνή δραστηριοποίηση. Η επέκταση μιας επιχείρησης στο εξωτερικό μπορεί να επιφέρει υψηλότερα κέρδη, κρύβει όμως και πολλούς κινδύνους τους οποίους θα πρέπει να λάβει υπόψη η εταιρεία προτού πάρει την απόφαση να εισέλθει σε ξένες αγορές. Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη του μάρκετινγκ υπηρεσιών στο εξωτερικό και η περιγραφή του τρόπου προώθησης μιας νέας υπηρεσίας σε ξένες αγορές. Η προσέγγιση του θέματος έγινε αρχικά με ανασκόπηση της βιβλιογραφίας προκειμένου να εξεταστεί το θεωρητικό πλαίσιο. Ακολούθως, για την εμπειρική προσέγγιση του θέματος, έγινε χρήση της μεθοδολογίας της μελέτης περίπτωσης (case study), όπου εξετάστηκε η περίπτωση της εταιρείας Xenion Education Ltd. Η συλλογή πρωτογενών δεδομένων έγινε μέσω παρατήρησης και συνεντεύξεων από στελέχη της εταιρείας. Η εταιρεία εξετάζοντας τις διεθνείς τάσεις στον τομέα της εκπαίδευσης αποφάσισε να προχωρήσει σε ίδρυση οικοτροφείου, εκμεταλλευόμενη την αυξημένη ζήτηση σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Η Xenion Education δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια στο διεθνή στίβο και όπως όλα δείχνουν έχει δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη. Η αξιοποίηση των δυνατών της σημείων και των ευκαιριών που παρουσιάζονται συμβάλλει στην επιτυχημένη προώθηση των υπηρεσιών της στην Κύπρο και το εξωτερικό. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν ότι η εταιρεία Xenion Education εφαρμόζει την κατάλληλη στρατηγική προκειμένου να προωθήσει επιτυχώς τη νέα υπηρεσία που αναπτύσσει στο εξωτερικό.el_GR
dc.format.extent87 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιεθνείς αγορέςel_GR
dc.subjectInternational marketsel_GR
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Διεθνείς αγορέςel_GR
dc.subjectBusiness -- International operationsel_GR
dc.titleΑνάπτυξη νέας υπηρεσίας και διείσδυση σε διεθνείς αγορές. Μελέτη περίπτωσης κυπριακής ιδιωτικής επιχείρησης.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractMarket globalization leads more and more businesses to the decision to engage in international operations. Expanding a business abroad can bring higher profits, but it may also conceal many risks which the company needs to take into consideration before deciding to enter the foreign markets. The purpose of this postgraduate dissertation is to examine the marketing of services abroad and to describe the promotion of a new service in new markets. The available literature was initially reviewed in order to examine the theoretical context. Subsequently, the case study methodology was used, in order to examine the case of Xenion Education Ltd. The collection of primary data was conducted through observation and interviews with company employees. The company, considering the latest international trends in the field of education, decided to found a boarding school, in order to exploit the increased demand in many foreign countries. Xenion Education has been active in the international arena for many years and it seems to have the potential for further development. The company utilizes its strengths and opportunities for the successful promotion of its services in Cyprus and abroad. The results of the survey have shown that Xenion Education is implementing the appropriate strategy to successfully promote its new service abroad.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record