Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταύρου-Κωστέα, Ελένη
dc.contributor.authorΚαρμίρη, Φωτεινή
dc.contributor.otherKarmiri, Fwteini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-03-02T06:12:29Z
dc.date.available2021-03-02T06:12:29Z
dc.date.copyright2018-01
dc.date.issued2020-02-02
dc.identifier.otherΜΒΑ/2018/00578el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4814
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραιφκές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί η στάση διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιολόγηση. Οι διευθυντές έχουν λόγω θέσης σαφή εικόνα των αδυναμιών, των ελλείψεων και των προσόντων και των εργαζόμενων καθώς και των ελλείψεων και των ισχυρών σημείων του συνολικού συστήματος της σχολικής μονάδας. Για την συνέντευξη επελέγησαν δέκα διευθυντές δημόσιων σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Δύο εξ αυτών είναι διευθυντές Πειραματικών σχολείων, δύο διευθυντές σχολείων Δυτικής Αττικής και έξι Διευθυντές σχολείων Νοτίων Προαστείων. Χρησιμοποιήθηκε ημι-δομημένη συνέντευξη με κλειστές και ανοικτές ερωτήσεις. Δεν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες, ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς γυμνασίου και λυκείου ή διευθυντές σχολείων διαφορετικών περιοχών. Οι διευθυντές είναι απόλυτα θετικοί απέναντι στην αξιολόγηση. Κεντρικό αίτημα είναι η ανάγκη εγγυήσεων για μία αξιόπιστη αξιολόγηση και αποτελεσματική μέσα σε κλίμα συνεργασίας και συναδελφικότητας, ώστε να αξιολογηθούν άτομα και σχολικές μονάδες αντικειμενικά και τελικά να αναβαθμιστούν.el_GR
dc.format.extentviii, 212 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Αξιολόγησηel_GR
dc.subjectSecondary school leaders -- Evaluationel_GR
dc.titleΟι απόψεις των διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this study was to investigate the attitude of secondary school leaders towards evaluation. Because of their position, the school leaders have a clear picture not only of the weaknesses, shortcomings and qualifications of school staff, but also of the shortcomings and strong points of the overall system of their schools. Ten school leaders of state secondary schools were selected for interview—of these school leaders, two were from experimental schools, two from schools in West Attica and six from schools in the southern suburbs. A semi-structured interview with closed and open-ended questions was used. The school leaders take an entirely positive attitude to the evaluation. The key issue for them is the need for guarantees for the evaluation process—it should be robust and effective, carried out in a climate of cooperation and solidarity, so that individuals and schools are evaluated objectively and are ultimately enabled to improve.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record