dc.contributor.advisor | Ζαχαρίας, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Χαρτερός, Σάββας | |
dc.contributor.other | Charteros, Savvas | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2021-02-09T09:48:48Z | |
dc.date.available | 2021-02-09T09:48:48Z | |
dc.date.copyright | 2021-02-05 | |
dc.date.issued | 2020-11 | |
dc.identifier.other | ΣΑΕ/2020/00030 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4764 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσης ποιοτικής έρευνας είναι η εξέταση της τεχνολογίας Blockchain και της ανθρωποκεντρικής σχεδίασης. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα εξετάζει το εννοιολογικό τους πλαίσιο και τις οδηγίες σχεδίασης εμπειρίας χρήστη. Η έρευνα εξετάζει τη βιβλιογραφία του Blockchain, του ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού και τις οδηγίες σχεδίασης εμπειρίας χρήστη πριν προβεί σε έρευνα της αρχιτεκτονικής συστημάτων Blockchain και των οφελών και μειονεκτημάτων της εν λόγω τεχνολογίας, όπως και τις αποκεντρωμένες εφαρμογές. Έπειτα, η εργασία εξετάζει τους στόχους των οδηγιών σχεδίασης της εμπειρίας χρήστη, και τους κεντρικούς παράγοντες του εν λόγω θέματος. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εν λόγω έρευνα είναι εκείνη της ποιοτικής ανάλυσης μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων, και συγκεκριμένα σε τέσσερις εργαζόμενους στον τομέα εμπειρίας χρήστη: έναν επαγγελματία πληροφοριακών συστημάτων, έναν σχεδιαστή πληροφορικών συστημάτων, έναν προγραμματιστή και έναν ερευνητή της εμπειρίας χρήστη. Η έρευνα παράγει ότι η τεχνολογία Blockchain δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη, ενώ η εμπειρία χρήστη είναι απίστευτα σημαντικό θέμα, ενώ τονίζεται ιδιαίτερα η σημασία της ανατροφοδότησης και στους δύο τομείς. | el_GR |
dc.format.extent | 84 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Blockchain Technology | el_GR |
dc.subject | Τεχνολογία Blockchain | el_GR |
dc.title | Τεχνολογία Blockchain & ανθρωποκεντρική σχεδίαση: Εννοιολογικό πλαίσιο και οδηγίες σχεδίασης εμπειρίας χρήστη | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The purpose of this qualitative research is to examine Blockchain technology and anthropocentric design. More specifically, the research examines their conceptual framework and user experience design guidelines. The research examines the Blockchain literature, anthropocentric design, and user experience design guidelines before conducting research into the Blockchain systems architecture and the advantages and disadvantages of this technology, as well as decentralized applications. Next, the paper examines the objectives of the user experience design guidelines, and the key factors in this issue. The method used for this research is that of qualitative analysis through semi-structured interviews, and specifically to four users in the field of user experience: an information systems professional, an information systems designer, a programmer and a user experience researcher. Research shows that Blockchain technology is not very widespread, and user experience is an incredibly important issue, with particular emphasis on the importance of feedback in both areas. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |