Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Γεώργιος
dc.contributor.authorΝεάρχου-Ιωάννου, Παναγιώτα
dc.contributor.otherNearchou-Ioannou, Panagiota
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-10-12T05:48:28Z
dc.date.available2020-10-12T05:48:28Z
dc.date.copyright2020-10-09
dc.date.issued2019-04
dc.identifier.otherΠΠΑ/2019/00105el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4718
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο Μουσείο Κυπέρούντας, αποτελεί μια αξιόλογη και αξιότιμη προσπάθεια συλλογής, και έκθ εση ς εργαλείων και αντ ικε ιμένων παράδοσιακή ς και αγροτική ς ·ζωή ς και αυτό είναι προς τιμήν όσων εργάστηκαν για τη δημιουργία του. Χρειάζεται όμως πάρα πολύ δουλειά από ειδικούς Μουσειολόγους για να μπορέσει το Μουσείό να βρει την ταυτότητα που του αξίζει. Σκοπός της παρού σας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η έρευνα, η μελέτη και παρουσίαση του Μουσείου Κυπερούντας ως μελέτη περίπτωσης μέσω της προσέγγισης του εκπαιδευτικού χαρακτήρα που μπορεί να διαμορφώθει το Μουσείο. Ειδικότερα, επιδιώξαμε να αναλύσουμε πολύ συνοπτικά στη ριζόμενοι στη θεωρητική έρευνα, και την βιβλιογραφική ανασκόπηση, τη θέση και το ρόλο του μουσείου στη σύγχρονη κοινωνία. Ακολούθησε μια ιστορική αναδρομή στη Μουσέιακή Εκπαίδευση και το ρόλο της σύγχρονης Μουσειοπαιδαγωγικής στη Μουσειακή Εκπαίδευση και παρουσιάσαμε το τι είναι και πως σχεδιάζεται ένα Μουσειοεκπαιδευτικό Πρόγραμμα. Ένας από τους βασικούς στόχους της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής, ήταν η παρουσίαση του Μουσείου Κυπερούντας και του ρόλου που διαδραματίζει στην κοινότητα αφενός, αφετέρου όμως ήταν η συνδρομή μας στην εκπαιδευτική και επικοινωνιακή πολιτική του Μουσείου Κυπερούντας, μέσω των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το μουσειοεκπαιδευτικό πρόγραμμα τrου προτείνουμε καθώς και της παρουσίασης προτάσεων για μελλοντικές δράσεις και προγράμματα .Η εργασία ήταν πάρα πολύ δύσκολη και επίπονη αφού δεν υπήρχε αρχειακό υλικό και έτσι έγινε επιτόπια έρευνα, μελέτη, καταγραφή και αποτύπωση των θεματικών ενοτήτων της έκθεσης, των χώρων και του εξοπλισμού τον Μουσείου. Ακολούθησαν συνεντεύξεις με άτομα που ενεπλάκη σαν εμπλέκονται στη δημιουργία και λειτουργία του Μουσείου όπως επίσης συνεντεύξεις με ηλικιωμένους που ήξεραν την ονομασία και την χρησιμότητα των αντικειμένων.el_GR
dc.format.extentix, 93 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜουσείο Κυπερούντας -- Κύπροςel_GR
dc.subjectMuseum of Kyperounta -- Cyprusel_GR
dc.subjectΜουσειοεκπαιδευτικά προγράμματαel_GR
dc.subjectMuseum educational programsel_GR
dc.titleΜουσειολογική προσέγγιση του Μουσείου Κυπερούντας και πρόταση για μουσειοεκπαιδευτικό πρόγραμμαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe Museum of Kyperounta is a place where an exceptional and honorable effort for collection and exhibition of traditional tools and objects occurs -daily and such effort honors the people working for its creation and operation. Α lot of work is required of course by special Museologists in order for the Museum to be able to have the proper identity the aforementioned effort is worth. The purpose of the present Dissertation is the research analysis and presentation of the Museum of Kyperounta as a case study which examines. the educational character the Museum can form in society. Ιn particular we aimed for the brief analysis of the position and the role the Μuseum can have in a modern society supported by theoretical and academic research accompanied with bibliographic review. Additionally we have examined the history of museums education a n d w e managed t o present the r o l e a n d t h e structure of t h e 11educational project οn museums showing also how this can be shaped and developed. · Οn the one hand dissertation's main targets were the presentation of Kyperounta's Museum and its role in the society, however, οn the other hand we aimed to contribute to the educational and communication policy of Kyperounta's Museum, through our suggestions for the educational project οn museums and our proposals for future activities and projects. The whole project was proved very difficult and painful as there was nο archive for research, thus an instant on-site research was required in combination with studying, recording and· capturing of all the exhibition's theme units, museums rooms and equipment. Various interviews of people who were involved or are involved with the creation and operation of the Museum, followed the above research and study, where elderly people were interviewed in order to provide their knowledge about the names and use of different tools and objects.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record