Show simple item record

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Πέτρος
dc.contributor.authorΠαπαγεωργίου, Ανδρέας
dc.contributor.otherPapageorgiou, Andreas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-10-09T10:11:35Z
dc.date.available2020-10-09T10:11:35Z
dc.date.copyright2020-10-09
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherMBA/2020/00761el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4715
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractThe aim of this research was to explore the impact of employee motivation on job performance at the Mediterranean Hospital of Cyprus (MHC). To this end, a survey was conducted with nurses, doctors, administrative and other staff, trying to better understand the above issues. In total, 103 employees at MHC participated. The main research tool was the structured questionnaire, which included three parts. The first part was asking about the participants’ demographic information. The second part aimed to gather information regarding employee motivation with the Multidimensional Work Motivation Scale (MWMS) and questions on job satisfaction. The third part aimed to gather information regarding employee job performance with the Individual Work Performance Questionnaire (IWPQ). The population of this study consisted of the employees in MHC. Since the population was working with shifts, the questionnaire was delivered with convenience sampling method. Based on data analysis, it was found that most of the participants were intrinsically and extrinsically motivated and satisfied from their job, while very few of the participants were amotivated. Although the participants unanimously declared good task and contextual performance, almost half of them expressed counterproductive behavior. Importantly, it was found that job satisfaction, intrinsic motivation, extrinsic motivation and years at current job were positively correlated with task and contextual performance, while amotivation was negatively correlated with the latter. Task performance may be predicted by increased intrinsic and extrinsic motivation and decreased amotivation and job satisfaction, while contextual performance may be predicted by increased extrinsic motivation and job satisfaction. Hence, it may be concluded that managers ought to find ways to increase employee motivation in order to improve job performance. Key-words: employee motivation, job performance, health-care employees, private hospitalsel_GR
dc.format.extentxi, 4 p. ; 30 cm.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployee motivationel_GR
dc.subjectHealth care employees -- Private hospitalsel_GR
dc.subjectΕργασιακή απόδοση -- Ιδιωτικά νοσοκομείαel_GR
dc.titleHuman resources management in the Mediterranean Hospital of Cyprus: the impact of employee motivation on a job performance.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΣτόχος της παρούσας διατριβής ήταν η διερεύνηση της επίδρασης των κινήτρων των εργαζομένων στο Νοσοκομείο Mediterranean της Κύπρου (MHC) πάνω στην εργασιακή απόδοση. Συνολικά, στην έρευνα συμμετείχαν 103 υπαλληλοι του νοσοκομείου αυτού. Το κύριο ερευνητικό εργαλείο ήταν το δομημένο ερωτηματολόγιο, το οποίο περιείχε τρία μέρη. Το πρώτο μέρος ρωτούσε για τα δημογραφικά στοιχεία των συμμετεχόντων. Το δεύτερο μέρος ζητούσε πληροφορίες για τα κίνητρα των εργαζομένων με τη χρήση της κλίμακας Multidimensional Work Motivation Scale (MWMS), καθώς και με ερωτήσεις για το επίπεδο εργασιακής ικανοποίησης. Στο τρίτο μέρος συγκεντρώνονταν πληροφορίες για την απόδοση των εργαζομένων με την κλίμακα Individual Work Performance Questionnaire (IWPQ). Το δείγμα της παρούσας μελέτης αποτελείτο από εργαζομένους στο πιο πάνω νοσοκομείο, οι οποίοι επιλέχτηκαν με δειγματοληψία ευκολίας. Με βάση τα αποτελέσματα από την ανάλυση των δεδομένων, βρέθηκε ότι οι περισσότεροι από τους συμμετέχοντες είχαν εσωτερικά και εξωτερικά κίνητρα, αν και κάποιοι από αυτούς δήλωσαν ότι δεν είχαν κίνητρα. Παρόλο που οι συμμετέχοντες δήλωσαν σχεδόν ομόφωνα ότι είχαν καλή απόδοση στην εργασία τους, παρατηρήθηκε ένα σχετικά μεγάλο ποσοστό αντιπαραγωγικής συμπεριφοράς. Σημαντικό εύρημα ήταν ότι η εργασιακή ικανοποίηση, τα εσωτερικά και εξωτερικά κίνητρα και τα χρόνια στην ίδια εργασία σχετίζονταν θετικά με την εργασιακή απόδοση, ενώ η έλλειψη κινήτρων συνδεόταν αρνητικά με αυτήν. Βρέθηκε ακόμα ότι η απόδοση στην εργασία μπορεί να προβλεφθεί από αυξημένα εσωτερικά και εξωτερικά κίνητρα και μειωμένη έλλειψη κινήτρων και εργασιακή ικανοποίηση. Από την άλλη, η παραγωγική συμπεριφορά μπορεί να προβλεφθεί από αυξημένα εξωτερικά κίνητρα και εργασιακή ικανοποίηση. Επομένως, προκύπτει το συμπέρασμα ότι οι διευθυντές πρέπει να βρουν τρόπους να δώσουν κίνητρα στους εργαζομένους για να βελτιωθεί η απόδοσή τους. Λέξεις-κλειδιά: κίνητρα εργαζομένων, εργασιακή απόδοση, υπάλληλοι σε οργανισμούς φροντίδας υγείας, ιδιωτικά νοσοκομείαel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record