dc.contributor.advisor | Δέτση, Ζωή | |
dc.contributor.author | Τσάκλη, Βασιλεία | |
dc.contributor.other | Tsakli, Vasileia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2020-10-07T08:39:55Z | |
dc.date.available | 2020-10-07T08:39:55Z | |
dc.date.copyright | 2020-10-07 | |
dc.date.issued | 2020-05 | |
dc.identifier.other | ΠΠΑ/2020/00136 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4689 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στους ποντιακούς χορούς με βασικό άξονα την έννοια της αυθεντικότητας στο πλαίσιο της λαϊκής παράδοσης και της σύγχρονης αναπαράστασής της.
Η εργασία επιχειρεί να απαντήσει σε τρία βασικά ερωτήματα: α) κατά πόσο μπορούμε να μιλάμε για αυθεντικότητα των λαογραφικών φαινομένων όταν ή ίδια η αναβίωσή τους πραγματοποιείται σε μια κοινωνία που δεν έχει σχέση με την κοινωνία που τα δημιούργησε; β ) Πως ορίζεται η έννοια της αυθεντικότητας στα πλαίσια της λαϊκής κουλτούρας; γ ) Κατά πόσο είναι αυθεντικές οι αναπαραστάσεις των ποντιακών χορών και συγκεκριμένα ο ποντιακός χορός «Λετσίνα»; | el_GR |
dc.format.extent | 60 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Ποντιακοί χοροί -- Αυθεντικότητα | el_GR |
dc.subject | Ποντιακοί χοροί -- Λαϊκή παράδοση | el_GR |
dc.subject | Greek Pontic dances -- Authenticity | el_GR |
dc.subject | Pontic dances - Folk tradition | el_GR |
dc.title | Η έννοια της αυθεντικότητας στο χορό: η περίπτωση του ποντιακού χορού της Λετσίνας. | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This dissertation examines the Greek Pontic dances based on the assumption that the dances have been partially altered due to the modern way of dancing performances and their evolving reconstruction. This research paperaims to answer the following questions: a) To what extent can we refer to “authenticity of folklore phenomena” when their revival is taking place in a society which has no relation with the society which created them? b) To what extent can the reproduction of Pontic dances be regarded as “original”? The main purpose of this master research paper is to define the term “authenticity” in the context of folk tradition and then prove whether the Greek Pontic dance “Letsina” has remained authentic through time. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |