Η σπουδαιότητα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις εταιρείες στη σημερινή εποχή και η επίδραση στη ψυχολογία των καταναλωτών
Abstract
Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την αποσαφήνιση της έννοιας και του ορισμού της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Μέσα από την παρούσα εργασία θα γίνει κατανοητός ο ορισμός της ΕΚΕ. Θα αναλυθούν τα εργαλεία και οι πρακτικές που χρησιμοποιούν οι μεγάλες εταιρείες στην σημερινή εποχή. Για τους σκοπούς αυτούς δημιουργήθηκε το ερωτηματολόγιο της εργασίας και τα ερευνητικά αποτελέσματα που θα υπάρξουν και θα εξεταστούν ώστε να γίνει ανάλυση και παρατήρηση τόσο των καταναλωτικών όσο και των εργασιακών συνηθειών και συμπεριφορών που έχουν οι άνθρωποι σήμερα. Μέσα στην εργασία θα αναλυθούν τα αποτελέσματα και θα δοθούν μελλοντικές κατευθυντήριες λύσεις και προτάσεις για την ανάπτυξη και την εξέλιξη της ΕΚΕ. Η ΕΚΕ είναι ένα εργαλείο βιωσιμότητας και εξέλιξης των εταιρειών σήμερα και όλες οι μεγάλες εταιρείες θα πρέπει να την εντάξουν στην στρατηγική τους. Μέσα από τις μεθόδους της οι εταιρείες μπορούν να αναπτυχθούν, να γίνουν ανταγωνιστικές, πρωτοποριακές και να περισσότερο κερδοφόρες. Μελετώντας την εργασία ο αναγνώστης θα μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα σχετικά με την εσωτερική εταιρική κοινωνική ευθύνη που χρησιμοποιούν οι εταιρείες, σχετικά με τις επιλογές των καταναλωτών και πόσο η ΕΚΕ επηρεάζει την ψυχολογία τους και φυσικά να αντιληφθεί τους λόγους, τις αιτίες και τα οφέλη που αυτή προσφέρει.