Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η σπουδαιότητα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις εταιρείες στη σημερινή εποχή και η επίδραση στη ψυχολογία των καταναλωτών

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2020-00170.pdf (684.2Kb)
    Date
    2020-06
    Author
    Λυμπεροπούλου, Παρασκευή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την αποσαφήνιση της έννοιας και του ορισμού της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Μέσα από την παρούσα εργασία θα γίνει κατανοητός ο ορισμός της ΕΚΕ. Θα αναλυθούν τα εργαλεία και οι πρακτικές που χρησιμοποιούν οι μεγάλες εταιρείες στην σημερινή εποχή. Για τους σκοπούς αυτούς δημιουργήθηκε το ερωτηματολόγιο της εργασίας και τα ερευνητικά αποτελέσματα που θα υπάρξουν και θα εξεταστούν ώστε να γίνει ανάλυση και παρατήρηση τόσο των καταναλωτικών όσο και των εργασιακών συνηθειών και συμπεριφορών που έχουν οι άνθρωποι σήμερα. Μέσα στην εργασία θα αναλυθούν τα αποτελέσματα και θα δοθούν μελλοντικές κατευθυντήριες λύσεις και προτάσεις για την ανάπτυξη και την εξέλιξη της ΕΚΕ. Η ΕΚΕ είναι ένα εργαλείο βιωσιμότητας και εξέλιξης των εταιρειών σήμερα και όλες οι μεγάλες εταιρείες θα πρέπει να την εντάξουν στην στρατηγική τους. Μέσα από τις μεθόδους της οι εταιρείες μπορούν να αναπτυχθούν, να γίνουν ανταγωνιστικές, πρωτοποριακές και να περισσότερο κερδοφόρες. Μελετώντας την εργασία ο αναγνώστης θα μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα σχετικά με την εσωτερική εταιρική κοινωνική ευθύνη που χρησιμοποιούν οι εταιρείες, σχετικά με τις επιλογές των καταναλωτών και πόσο η ΕΚΕ επηρεάζει την ψυχολογία τους και φυσικά να αντιληφθεί τους λόγους, τις αιτίες και τα οφέλη που αυτή προσφέρει.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4677
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013