Show simple item record

dc.contributor.advisorΥψηλάντης, Παντελής
dc.contributor.authorCharilaou, Maria
dc.contributor.otherΧαριλάου, Μαρία
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-09-24T07:44:21Z
dc.date.available2020-09-24T07:44:21Z
dc.date.copyright2020-09-24
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherERM/2020/00025el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4663
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractThe development of e-commerce has increased the popularity of online shopping worldwide making it one of the most frequent purposes of using internet. Consumers' perceived risks of online shopping becomes a hot topic to research, as it directly influences users' attitude towards online purchasing vs buying in store, and their evaluation of risks will have significant impact to their online purchasing behavior. An empirical study within the framework of this dissertation, with a structured approach could provide the means to conceptualize consumers' decisions and attitude towards online shopping based on their evaluation of different types of risks involved. This particular research explores and offers us a deeper understanding from the customers’ perspective on how perceived risks/benefits influence their attitude towards online shopping. Additionally, it contributes to identify which are the most critical factors that influence the behavior and decisions of buyers’ concerning online shopping. Theoretical analysis of the subject is utilized, as well as a mixture of quantitative and qualitative techniques. The necessary data are gathered by the use of questionnaires, taking a random sample from a mixture of e-customers (Cypriots and foreigners) living in Cyprus, asking them to respond on the importance they give to each dimension, using an importance scale. As to the results of the questionnaires, these are concerned to the fact that the 58.5% of the participants decide to buy on-line instead buying in store in order to save time, the most male participants didn’t change their attitude concerning on-line shopping due to Covid-19 whereas most female participants changed their attitude due to Covid-19. We conclude that female consumers chose to buy on-line more, than they previously did. Finally, most male participants consider of medium importance the product return and changing procedures in on-line shopping, whereas most female participants consider it of high importance and that the 61.3% of the participants said that their main concern when buying on-line is the Safety on transaction.el_GR
dc.format.extentvii, 101 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectOnline shoppingel_GR
dc.titleMulti-criteria decision analysis in risk evaluation of e shoppingel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΗ ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει αυξήσει τη δημοτικότητα των διαδικτυακών αγορών παγκοσμίως καθιστώντας το έναν από τους πιο συχνούς σκοπούς χρήσης του Διαδικτύου. Οι αντιληπτοί κίνδυνοι των καταναλωτών για διαδικτυακές αγορές γίνονται καυτό θέμα έρευνας, καθώς επηρεάζουν άμεσα τη στάση των χρηστών έναντι των διαδικτυακών αγορών έναντι των αγορών στα καταστήματα και η αξιολόγηση τους όσον αφορά τους κινδύνους θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στη διαδικτυακή αγοραστική τους συμπεριφορά. Μια εμπειρική μελέτη στο πλαίσιο αυτής της διατριβής, με μια δομημένη προσέγγιση θα μπορούσε να παράσχει τα μέσα για να κατανοήσουμε τις αποφάσεις και τη στάση των καταναλωτών απέναντι στις διαδικτυακές αγορές, βάσει της αξιολόγησής τους για τους διάφορους τύπους κινδύνων. Αυτή η συγκεκριμένη έρευνα διερευνά και μας προσφέρει μια βαθύτερη κατανόηση από την προοπτική των πελατών σχετικά με το πώς οι αντιληπτοί κίνδυνοι / οφέλη επηρεάζουν τη στάση τους απέναντι στις διαδικτυακές αγορές. Επιπλέον, συμβάλλει στον προσδιορισμό των πιο κρίσιμων παραγόντων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά και τις αποφάσεις των αγοραστών σχετικά με τις διαδικτυακές αγορές. Χρησιμοποιήθηκε θεωρητική ανάλυση του θέματος, καθώς και ένα μείγμα ποσοτικών και ποιοτικών τεχνικών. Τα απαραίτητα δεδομένα συλλέχθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίων, λαμβάνοντας ένα τυχαίο δείγμα από ένα μείγμα ηλεκτρονικών πελατών (Κύπριων και αλλοδαπών) που ζουν στην Κύπρο, ζητώντας τους να απαντήσουν στη σημασία που δίνουν σε κάθε διάσταση, χρησιμοποιώντας μια κλίμακα σπουδαιότητας. Όσον αφορά τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων, αυτά αφορούν το γεγονός ότι το 58,5% των συμμετεχόντων αποφασίζει να αγοράσει on-line αντί να αγοράσει στα συμβατικά καταστήματα για να εξοικονομήσει χρόνο, οι περισσότεροι άνδρες συμμετέχοντες δεν άλλαξαν τη στάση τους σχετικά με το on-line shopping λόγω του Covid-19, ενώ οι περισσότερες γυναίκες συμμετέχοντες άλλαξαν τη στάση τους λόγω του Covid-19. Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι οι γυναίκες καταναλωτές επέλεξαν να αγοράσουν on-line περισσότερα από ό, τι στο παρελθόν. Τέλος, οι περισσότεροι άνδρες συμμετέχοντες θεωρούν μέτριας σημασίας την επιστροφή προϊόντων και τις διαδικασίες αλλαγής στις αγορές μέσω διαδικτύου, ενώ οι περισσότερες γυναίκες συμμετέχοντες το θεωρούν πολύ σημαντικό και ότι το 61,3% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι το κύριο μέλημά τους κατά την αγορά on-line είναι η ασφάλεια κατά τη συναλλαγή.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record