Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάλυση της συμπεριφοράς καταναλωτών στην επιλογή έξυπνων τηλεφώνων (Smartphones)

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2020-00768.pdf (5.907Mb)
    Date
    2020-05
    Author
    Κωνσταντίνου, Παύλος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα έχουν γίνει σχεδόν απαραίτητα σε όλους τους τομείς της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην επιλογή έξυπνων τηλεφώνων. Οι στόχοι της έρευνας είναι να προσδιοριστούν οι παράγοντες που λαμβάνονται υπ’ όψιν στη επιλογή έξυπνου τηλεφώνου, ο βαθμός σημασίας της μάρκας, οι πηγές άντλησης πληροφοριών των καταναλωτών αλλά και το τι επηρεάζει το μέγεθος του ποσού που θα ξοδευτεί κατά την αγορά. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική προσέγγιση με την χρήση ανώνυμων ερωτηματολογίων. Το δείγμα της έρευνας το αποτέλεσαν 186 ελληνόφωνοι καταναλωτές, στην πλειοψηφία τους κάτοικοι Κύπρου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το σημαντικότερο στοιχείο στην επιλογή έξυπνου κινητού τηλεφώνου είναι η μάρκα. Επίσης, όσο σημαντικότερη θεωρείται η μάρκα από τους ερωτώμενους, τόσο μεγαλύτερο είναι και το ποσό που προτίθενται να ξοδέψουν για την απόκτηση της συσκευής τους. Η άντληση πληροφοριών γίνεται στο μεγαλύτερο ποσοστό από το διαδίκτυο ενώ η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή πληροφοριών είναι οι φίλοι/γνωστοί/συγγενείς. Οι φίλοι/γνωστοί/συγγενείς φαίνεται να επηρεάζουν όμως σε μεγαλύτερο βαθμό την απόφαση των καταναλωτών. Επίσης, οι πηγές άντλησης πληροφοριών των καταναλωτών έξυπνων τηλεφώνων δεν είναι ανεξάρτητες από το φύλο.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4658
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013