Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Ελένη
dc.contributor.authorΚαρατζογιάννης, Δημήτριος
dc.contributor.otherKaratzogiannis, Demetrios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-09-22T07:18:49Z
dc.date.available2020-09-22T07:18:49Z
dc.date.copyright2020-08-27
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΣΔΜ/2020/00044el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4657
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπό της παρούσης μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η ερμηνεία της συμμετοχής των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα στη διά βίου εκπαίδευση εμβαθύνοντας στις περιπτώσεις της Σουηδίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Ελλάδος. Οι συγκεκριμένες χώρες επιλέχθηκαν διότι αφενός εκφράζουν διαφορετικά μοντέλα κοινωνικής πολιτικής και αφετέρου παρουσιάζουν διαφοροποιημένα ποσοστά συμμετοχής. Στο πλαίσιο της παρούσης μεταπτυχιακής διατριβής επιδιώκεται μια ολιστική σύγκριση των επιλεγμένων χωρών συμπεριλαμβάνοντας τόσο πτυχές της εκπαίδευσης ενηλίκων, όσο και το ευρύτερο κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο. Η περιγραφή και η σύγκριση των χωρών επικεντρώνεται στα εξής θέματα: α) κύρια διαρθρωτικά χαρακτηριστικά (δημογραφικά χαρακτηριστικά, oικονομία, αγορά εργασίας, πολιτικές για την αγορά εργασίας και την κοινωνική ασφάλιση, εκπαίδευση και κουλτούρα), β) εκπαιδευτικές πολιτικές σχετικά με τους ενήλικες με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα (κύριοι εκπαιδευτικοί πάροχοι, ευελιξία, χρηματοδοτική στήριξη και πρόσφατες πολιτικές πρωτοβουλίες). Εν συνεχεία, η συσχέτιση της συμμετοχής στη διά βίου εκπαίδευση με συγκεκριμένα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά του συνόλου των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναδεικνύει ορισμένους προσδιοριστικούς παράγοντες της συμμετοχής σε μακρο-επίπεδο. Οι εν λόγω παράγοντες αφορούν κυρίως στα πεδία της οικονομίας, της αγοράς εργασίας, συμπεριλαμβανομένων των πολιτικών απασχόλησης και της κουλτούρας. Οι επιλεγμένες μεταβλητές, αν και ενδεικτικές, επιτρέπουν, τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό, την ερμηνεία του διαχρονικού χάσματος μεταξύ της εξαιρετικά υψηλής συμμετοχής στη Σουηδία και της ιδιαίτερα χαμηλής συμμετοχής στην Ελλάδα.el_GR
dc.format.extentix, 102 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔια Βίου Μάθησηel_GR
dc.subjectLifelong learningel_GR
dc.titleΟι προσδιοριστικοί παράγοντες της συμμετοχής των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα στη διά βίου εκπαίδευσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this master's thesis is to interpret the participation of adults with low educational attainment in lifelong learning, exploring the cases of four countries: Sweden, the United Kingdom, Germany and Greece. These countries have been selected due to their different social policy models and their different participation rates. The present thesis seeks a holistic comparison of the selected countries, including both aspects of adult education and the broader socio-economic context. The description and comparison of the selected countries focuses on the following issues: a) main structural features (demographic characteristics, economy, labor market, labor market and social security policies, education and culture), b) educational policies targeting adults with low educational attainment (main educational providers, flexibility, financial support and recent policy initiatives). Additionally, the correlation between the participation in lifelong learning and specific socio-economic characteristics of all member states of the European Union indicates some macro-level determinants of participation. These determinants mainly concern the fields of economy, labor market, including labor market policies and culture. The selected variables, although indicative, allow, at least to some extent, the interpretation of the perpetual gap between the tremendously high participation in Sweden and the extremely low participation in Greece.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής