Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαματζάκης, Εμμανουήλ
dc.contributor.authorΖάρλας, Νικόλαος
dc.contributor.otherZarlas, Nicolaos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-09-22T07:01:44Z
dc.date.available2020-09-22T07:01:44Z
dc.date.copyright2020-09-22
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.otherMBA/2020/00800el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4638
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αξιολογήσει την ελκυστικότητα της αγοράς των σχολών αεροπορικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, μέσω της ανάλυσης των παραγόντων του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος των σχολών (SWOT analysis) και των συντελεστών της αγοράς (Porter analysis). Επίσης έχει γίνει μία προσπάθεια εκτίμησης της κατάστασης της αεροπορικής βιομηχανίας στην Ελλάδα και στην Ευρώπη γενικότερα και ποια θα είναι η εξέλιξη της τα επόμενα 5 χρόνια και πώς θα επηρεάσει την ζήτηση για πιλότους. Αναλύεται η εκπαίδευση των σπουδαστών των αεροπορικών σχολών, ποιά προβλήματα αντιμετωπίζουν είτε στη θεωρητική είτε στην πτητική εκπαίδευση και ποιές είναι οι επιπλέον απαιτήσεις για εκπαίδευση μετά την αποφοίτηση. Οι ανάγκες των εκπαιδευόμενων πιλότων και η άποψη τους για την ποιότητα εκπαίδευσης στην Ελλάδα, διερευνήθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου κλίμακας Likert. Στην έρευνα συμμετείχαν 81 εκπαιδευόμενοι πιλότοι. Τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας κατέδειξαν την καταλληλότητα της διαδικασίας αξιολόγησης τόσο στα ψυχομετρικά τεστ όσο και στα τεστ προσωπικότητας , καθώς επίσης και ότι το ανώτατο επίπεδο αγγλικών είναι αναγκαίο για τη διαδικασία επιλογής των υποψηφίων των σχολών και ότι η εκπαίδευση στο Crew Resource Management (CRM) λειτουργεί θετικά στην αποδοτικότητα της διαχείρισης των πτήσεων. Επίσης, ότι το κόστος εκπαίδευσης είναι ένα σημαντικό κριτήριο για την επιλογή της σχολής μιας και η εκπαίδευση που παρέχεται είναι ίδια σε όλες τις σχολές. Τέλος, γίνεται αναφορά στις επιδράσεις της πανδημίας του ιού COVID – 19 στην αεροπορική βιομηχανία και στις σχολές αεροπορικής εκπαίδευσης.el_GR
dc.format.extentvii, 77 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣχολές Αεροπορικής Εκπαίδευσης -- Ελλάδαel_GR
dc.subjectAviation schools -- Greeceel_GR
dc.titleΗ αξιοπιστία των σχολών αεροπορικής εκπαίδευσης στην Ελλάδαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this study is to evaluate the attractiveness of the market of aviation schools in Greece, through the analysis of the factors of the internal and external environment of schools (SWOT analysis) and market participants (Porter analysis). An attempt has also been made to assess the state of the aviation industry in Greece and in Europe in general and what its evolution will be in the next 5 years and how it will affect the demand for pilots. The training of aviation school students is analyzed, what problems they face either in theoretical or in flight training and what are the additional requirements for training after graduation. The needs of the trained pilots and their view on the quality of training in Greece were investigated using a Likert scale questionnaire. The study involved 81 trained pilots. The results of the qualitative research showed the suitability of the evaluation process in both psychometric tests and personality tests, as well as that the highest level of English is necessary for the selection process of school candidates and that Crew Resource Management (CRM) training works positively in the efficiency of flight management. Also, that the cost of education is an important criterion for the selection of the school since the education provided is the same in all schools. Finally, reference is made to the effects of the COVID-19 virus pandemic on the aviation industry and aviation schools.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record