Show simple item record

dc.contributor.advisorΔέτση, Ζωή
dc.contributor.authorΚουχαρτσιούκ, Ναταλία
dc.contributor.otherKouchartsiouk, Natalia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-09-21T11:23:53Z
dc.date.available2020-09-21T11:23:53Z
dc.date.copyright2020-09-21
dc.date.issued2019-11
dc.identifier.otherΠΠΑ/2020/00134el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4635
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία μελετά τη χρήση των παραστατικών τεχνών και, πιο συγκεκριμένα, του θεάτρου, ως εργαλείο για την ενίσχυση της ενεργούς συμμετοχής του ενήλικου κοινό στο Μουσείο Παραμυθιού. Η έρευνα στο πλαίσιο της εργασίας αυτής επικεντρώνεται στο ενήλικο κοινό συγκεκριμένα γιατί αποτελεί το κομμάτι του κοινού που επισκέπτεται το συγκεκριμένο μουσείο λιγότερο και το μέρος του κοινού που έχει χαμηλότερο ενδιαφέρον συμμετοχής σε έντονα διαδραστικές, θεατρικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες. Η εργασία τοποθετείται γύρω από τρεις παραμέτρους: α) η ερμηνεία και η ανάπτυξη της σχέσης κοινού-μουσείου από τη δεκαετία του ’80 μέχρι σήμερα, β) οι παραστατικές τέχνες και το σημείο «συνάντησής τους» με τα μουσεία και γ) η παραστατικές τέχνες σε μουσεία της Κύπρου. Για το σκοπό της εργασίας μου μελέτησα την ήδη υπάρχουσα βιβλιογραφία, πραγματοποίησα έρευνα με βάση την πρακτική μου εργασία στο Μουσείο Παραμυθού (με ερωτηματολόγια συμμετεχόντων σε διάφορες δραστηριότητες), ανέλυσα τις παρατηρήσεις μου και κατέγραψα τις προσωπικές μου σκέψεις ως επαγγελματίας σε μουσείο. Τα αποτελέσματα της έρευνάς μου και των παρατηρήσεών μου με οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι η χρήση των παραστατικών τεχνών σε μουσεία μπορεί να ενισχύσει την εκτίμηση και θετική επαφή των επισκεπτών με τους μουσειακούς χώρους και το περιεχόμενο. Οι παρατηρήσεις επίσης τόνισαν τη σημασία της καινοτομίας ως προς τη διατήρηση της σχετικότητας των μουσείων σήμερα και επισήμαναν πως η ποιότητα της επαφής του ενήλικου κοινού και η έκταση της μάθησης εξαρτώνται από την πρωτοτυπία της εμπειρίας και το βαθμό στον οποίο δίνεται στους ενήλικες η δυνατότητα να αναστείλουν την πραγματικότητα και την καθημερινότητα.el_GR
dc.format.extentii, 81 p. ; 30 cm.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectFairy tale museum -- Cyprusel_GR
dc.titlePerformance as a tool for adult audience engagement. A practice-based research at the fairy tale museum in Cyprus.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation explores the use of performance and, more particularly theatre, as a tool for engaging adult audiences at the Fairy Tale Museum in Cyprus. My research focuses on adults as a particular audience group, because they are the age group that visit the specific museum the least and it is hard to get them involved when it comes to highly interactive, performative and playful activities. Within this context, this dissertation underpins three parametres: a) interpretation and audience-museum relationship development since the 80s b) performance art and how they «meet» museums c) performance art in museums in Cyprus. I revisit existing literature, conduct a practice-based research based on various activities designed for the Fairy Tale Museum (through post-participation questionaires), discuss my observations and record my personal thoughts as a museum pracitioner. The results of my practice-based research and my observations led me to conclude that performance can enhance visitors’ appreciation and positive engagement with museum spaces and the content. The research findings underline the importance of innovation in maintaining museum relevance for adult visitors and has given me glimpses into the connection between how the quality of engagement and the extent of the learning will depend on the novelty of the experience as well as the degree to which adults are given license to suspend reality and the everyday.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record