Options
Οργάνωση και διοίκηση στην εκπαίδευση: Το εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου, της Ελλάδας και της Σουηδίας
Author(s)
Στεφανή, Πανίκκος
Date Issued
2014-07-24
Abstract
Η εκπαιδευτική πολιτική μιας χώρας αποτελεί τον κύριο άξονα ανάδειξης του βιωτικού
επιπέδου της. Η οικονομική κρίση και οι αλλαγές στον παγκόσμιο χάρτη, έχουν αλλάξει τα
δεδομένα της εκπαιδευτικής πολιτικής.
Ο στόχος της μεταπτυχιακής διατριβήs είναι η παρουσίαση των εκπαιδευτικών συστημάτων
με κύριο άξονα την οργανωτική δομή στην Κύπρο, την Ελλάδα και τη Σουηδία και τη
σύγκριση τους. Επίσης, παρουσιάζεται ο αποτελεσματικός ρόλος του διευθυντή στα σχολειά
της Κύπρου σήμερα. Τέλος παρουσιάζονται κάποιες απόψεις όσον αφορά στην βελτίωση
του ρόλου τους.
Τα εκπαιδευτικά συστήματα των τριών χωρών παρουσιάζουν κοινά χαρακτηριστικά σαν
συστήματα χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από την άλλη τα εκπαιδευτικά συστήματα
Κύπρου και Ελλάδας σαν συγκεντρωτικά παρουσιάζουν αδυναμίες σε σχέση με το
υποκεντρικό Σουηδικό σύστημα.
επιπέδου της. Η οικονομική κρίση και οι αλλαγές στον παγκόσμιο χάρτη, έχουν αλλάξει τα
δεδομένα της εκπαιδευτικής πολιτικής.
Ο στόχος της μεταπτυχιακής διατριβήs είναι η παρουσίαση των εκπαιδευτικών συστημάτων
με κύριο άξονα την οργανωτική δομή στην Κύπρο, την Ελλάδα και τη Σουηδία και τη
σύγκριση τους. Επίσης, παρουσιάζεται ο αποτελεσματικός ρόλος του διευθυντή στα σχολειά
της Κύπρου σήμερα. Τέλος παρουσιάζονται κάποιες απόψεις όσον αφορά στην βελτίωση
του ρόλου τους.
Τα εκπαιδευτικά συστήματα των τριών χωρών παρουσιάζουν κοινά χαρακτηριστικά σαν
συστήματα χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από την άλλη τα εκπαιδευτικά συστήματα
Κύπρου και Ελλάδας σαν συγκεντρωτικά παρουσιάζουν αδυναμίες σε σχέση με το
υποκεντρικό Σουηδικό σύστημα.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
94 σ. 30 εκ.
File(s)
Loading...
Name
ΤΡΑ-ΧΡΗ-2014-00162.pdf
Size
879.05 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):1acea0a07bfa5c09c346b8b64a421ef5